خبرگزاری کار ایران

مهدی نظری: وقتی پنالتی را گرفتم بغضم ترکید / امیدوارم قهرمان جام حذفی شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۱۱۹

مهاجم تیم نساجی مازندران دوست دارد با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد.

مهدی نظری مهاجم تیم نساجی مازندران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص صعود این تیم به فینال رقابت‌های جام حذفی کشور اظهار داشت: از این اتفاق بسیار خوشحالم هیچ وقت تاریخ را نمی‌توان دستکاری کرد من اولین گل تیم نساجی را در لیگ برتر زدم و الان هم با پنالتی که گرفتم باعث شدم که این تیم برای اولین بار به فینال رقابت‌های جام حذفی برود. فکر می‌کنم این پنالتی سال‌ها در یاد و خاطره مردم بماند. مردم قائم‌شهر بسیار مظلوم هستند و امیدوارم جام را کسب کرده و آنها را خوشحال کنیم.

وی در خصوص گریه‌ای که بعد از گرفتن پنالتی در زمین انجام داد افزود: واقعیت این است که یک سال بسیار سخت را داشتم و بعد از مصدومیت و بازی نکردن‌ها که در طول فصل برایم به وجود آمده بود وقتی پنالتی را گرفتم بغضم ترکید. من در طول فصل گذشته فقط یک بازی فیکس بودم اما هر وقت هم که به میدان رفتم با تمام وجود بازی کردم بازیکن مصاحبه‌ای هم نیستم و همیشه تابع سرمربی هستم.

وی ادامه داد: مربیگری سلیقه‌ای است و هر بازیکنی هم دوست دارد به میدان برود. از خود الهامی بپرسید وقتی گل می‌زنیم خوشحالی‌ام بیشتر از همه بازیکنان است، امیدواریم که بتوانیم در این فصل یک جام کسب کنیم.

نظری در خصوص دیدار فینال مقابل آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: خوشحالی ما تا دیشب بود از امروز باید خودمان را برای دیدار فینال آماده کنیم. بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم. در بازی فینال باید اشتباهات کمتر شود و از شانس مان استفاده کنیم تا قهرمانی را به دست آوریم. اراک یک کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان باکیفیتی دارد.

مهاجم نساجی در خصوص اینکه قهرمانی این تیم و رفتن به آسیا درحالی که نساجی هنوز ورزشگاه اختصاصی‌اش آماده نشده است، خاطر نشان کرد: مطمئنم با این همتی که در این چند وقت دیده‌ام مسئولان این ورزشگاه را به زودی آماده می‌کنند. فکر می‌کنم به خاطر سال جام جهانی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم و قطعا تا دو سال آینده ورزشگاهمان آماده خواهد شد.

وی در خصوص حمایت هواداران از این تیم در بازی شب گذشته نیز تصریح کرد: دست تک تک آنها را می‌بوسم. برای تیم نساجی سنگ تمام گذاشتند و باید قبول کنیم از زمانی که هواداران دوباره به ورزشگاه‌ها می‌آیند فوتبال یک روح تازه پیدا کرده است.

نظری در پایان در خصوص اینکه آرزو ندارد که نساجی یک روز در یک زمین خوب به میدان برود گفت: شاید باورتان نمی شود بازیکنان ما خیلی استرس دارند زیرا مدام سوار هواپیما می شویم و برایمان میزبان و میهان بودن فرقی ندارد. خدا به حدادیان مالک نساجی خیر دهد بهترین امکانات را برای ما فراهم کرده تا در آسایش و راحتی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز