خبرگزاری کار ایران

کلوپ: لحظه مورد علاقه‌ام مقابل منچستریونایتد تشویق رونالدو بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۰۷۶

سرمربی تیم لیورپول به شعارهای طرفداران این تیم برای کریسیتانو رونالدو واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، تیم لیورپول در بازی معوقه هفته سی ام لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 4 بر صفر به برتری دست پیدا کرد. قرمزهای آنفیلد در مسابقه رفت فصل 5 بر صفر شیاطین سرخ را شکست داده بودند تا در مجموع این تیم را 9 بر صفر شکست بدهند. 

یورگن کلوپ در نشست خبری پس از بازی در این مورد گفت: "9-0؟ من علاقه ای به آن ندارم. این واقعا چیزی برای هواداران است. اگر آنها می خواهند 9-0 جشن بگیرند، می توانند این کار را انجام دهند، اما این برای من نیست. ما می‌خواهیم سه امتیاز بگیریم، اگر دو بار 1-0 می‌شد، دقیقاً همین احساس را داشتم. می دانم که برای همیشه دوام نخواهد داشت. آنها پاسخ خواهند داد، آنها دوباره آنجا خواهند بود، منچستریونایتد خیلی قدرتمند است. اما در حال حاضر، برای امشب، ما خیلی خوب بودیم، این حقیقت است."

کلوپ با اشاره به ادای احترامی طرفداران تیم لیورپول به کریستیانو رونالدو گفت: "لحظه مورد علاقه من در بازی، با وجود اینکه این مسابقه بسیار مهم و یک نتیجه عالی بود، دقیقه هفتم بود که طرفداران ما کلاس خالصی از خود نشان دادند. کل استادیوم با هم کلاس خالصی را نشان داد. بدیهی است که از دیروز همه می دانستند، من برای اولین بار در مورد آن شنیدم. چیزهای زیادی در زندگی بسیار مهمتر از فوتبال هستند و بدیهی است که ما واقعاً با کریستیانو و خانواده اش ابراز همدردی می کنیم. پس این لحظه مورد علاقه من از بازی بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز