خبرگزاری کار ایران

غبیشاوی: تعطیلی لیگ به صنعت نفت کمک کرد/ دوست دارم در تیم شهرم بمانم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۹۷۰

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت آبادان تیم شهرم است و اگر مرا بخواهند با جان و دلم در خدمت تیم شهرم خواهم بود.

محمدرضا غبیشاوی در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت صنعت نفت آبادان در وقفه لیگ برتر، اظهار داشت: صنعت نفت شرایط خوبی دارد. تعطیلی لیگ برتر خیلی به تیم ما کمک کرد. تلاش می‌کنیم در بازی‌های باقیمانده نتایج بهتری بگیریم. 

وی افزود: کل بازیهای باقی مانده سخت است و نباید بگوییم این بازی آسان و آن بازی سخت است. 

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت مالی تیمش گفت: ما تا کنون 50 درصد دریافتی داشته‌ایم.  قرار است 20 درصد دیگری هم به بازیکنان پرداخت شود. اگر این پرداختی هم صورت بگیرد شرایط مالی تیم وضعیت خیلی خوبی پیدا می‌کند.

غبیشاوی در پاسخ به این سوال که چه نظری درباره گلایه منصوریان بابت اجاره ورزشگاه زمین تختی آبادان دارد، عنوان کرد: در جریان این مسائل نیستم، بنابراین اظهار نظر نمی‌کنم.

وی در مدت قراردادش با صنعت نفت و اینکه برای فصل بعد خود چه تصمیمی گرفته است، تصریح کرد: قراردادم در پایان فصل به پایان می‌رسد. اما صنعت نفت آبادان تیم شهرم است و اگر مرا بخواهند با جان و دلم در خدمت تیم شهرم خواهم بود. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز