خبرگزاری کار ایران

رونمایی از اسلحه پنهان نساجی مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۷۶۴

عملکرد سنگربان نساجی مقابل استقلال، بدون شک یکی از دلایل اصلی پیروزی نساجی بود.

به گزارش ایلنا،  نتایج پرسپولیس در لیگ بیست و یکم و جام حذفی خیلی مورد رضایت هواداران این تیم نیست. آنها از 3 جام ممکن 2 جام را از دست داده‌اند و سرخ‌پوشان با حواشی زیادی روبرو هستند. عملکرد دو سنگربان پرسپولیس، مورد انتقاد کارشناسان قرار دارد. حامد لک این روزها حتی در لیست تیمش قرار نمی‌گیرد و احمد گوهری برای کسب تجربه به فرصت بیشتری نیاز دارد. 

در شرایط فعلی  از علیرضا بیرانوند به عنوان گزینه اصلی سنگربانی پرسپولیس در فصل بعد یاد می‌شود؛ اما تجربه لک نشان داد دروازه‌بان بدون رقیب امکان نوسان بیشتری دارد. به ویژه در استقلال و پرسپولیس که با بازیها و جام‌های مختلفی روبرو هستند. با شرایطی که لک در لیگ بیست و یکم تجربه کرد، بعید نیست که حتی در پایان فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شود.

در این شرایط علیرضا حقیقی که رشد فوتبالش را مدیون پرسپولیس و ضربه پنالتی علی دایی است، قطعاً برای بازگشت به تیم سابقش بی میل نیست. عملکرد شب گذشته او مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، بی ربط با این انگیزه شخصی دروازه‌بان نساجی نیست.

رونمایی از اسلحه پنهان نساجی مقابل استقلال

این اولین بار نیست که حقیقی با عملکردش برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان می‌دهد. با نگاهی به آخرین فصل حضور بیرانوند در پرسپولیس و همزمان با گمانه‌زنی‌ها درباره گلر اول پرسپولیس، حقیقی در نساجی بازیهای درخشانی به نمایش گذاشت. در آن مقطع نساجی لقب «غول کش» را به خاطر کسب نتایج خوب کسب کرده بود. اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که کادرفنی پرسپولیس حامد لک را به عنوان دروازه‌بان اصلی خریداری کرد و رادوشوویچ به عنوان نیمکت‌نشین فعالیت می‌کرد. در آن شرایط عملکرد حقیقی مورد توجه گل‌گهر قرار گرفت و او راهی سیرجان شد. رفته رفته نتوانست حقیقی با انگیزه سابق را نشان بدهد. اما این روزها حقیقی با بازی مقابل استقلال و دریافت پنالتی نشان داد اگر برایش انگیزه ایجاد شود بهترین عملکرد ممکن را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز