خبرگزاری کار ایران

انتقاد توخل از روزه گرفتن هافبک مسلمان چلسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۴۹

سرمربی آلمانی گفته که آبی‌ها در این فصل به دلیل غیبت منظم هافبک فرانسوی به دلیل مصدومیت، ثبات کمتری داشته اند.

به گزارش ایلنا، توماس توخل فاش کرده که انگولو کانته در حال حاضر در ماه رمضان روزه می گیرد و معتقد است که این موضوع می تواند توضیحی برای افت اخیر هافبک چلسی باشد.

کانته چهارشنبه شب برای اولین بار در دوران حرفه ای خود در نیمه اول تعویض شد و چلسی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 مقابل رئال مادرید شکست خورد.

توخل فکر می‌کند کمبود غذا می‌تواند دلیلی برای ناهماهنگی کانته باشد، زیرا این مرد فرانسوی از اول آوریل وارد ماه رمضان شده است. به عنوان یک مسلمان، کانته مجاز به خوردن یا نوشیدن در طول روز تا پایان ماه رمضان در اول ماه مه نیست.

توخل در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به این سوال که آیا اکنون که کانته 31 ساله است، خواسته های فوتبال درجه یک را برآورده می‌کند یا خیر، گفت: "راستش نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. یک چیز خیلی واضح است، انگولو یک بازیکن کلیدی با ویژگی های برجسته و ویژگی های منحصر به فرد است. برای ما این انگولو است، بازیکنی منحصربه‌فرد که می‌تواند چیزی را به تیم بدهد که هیچ کس نمی‌تواند. او در این فصل به دلیل مصدومیت و بیماری با ثبات مبارزه می‌کند.

"البته این نیز دلیلی برای ناهماهنگی ماست. اگر به دقایقی که او می تواند بازی کند نگاه کنید، ما او را برای بازی های زیادی از دست دادیم. در حال حاضر به خاطر مذهبش، به خاطر اعتقادش روزه می گیرد، شاید دلیل دیگری باشد، این اولین باری نیست که این کار را می‌کند، اما اگر در طول روز چند روز غذا نخورید، می تواند تأثیر داشته باشد.

او به این کار عادت کرده، اما بله، شاید این بخشی از توضیحی باشد که چرا ما احساس می‌کنیم که او در بالاترین سطح خود نیست، اگر مقایسه کنید که او در بازی قبلی مقابل رئال مادرید چقدر تاثیرگذار بوده است. این نیز چیزی برای شرمساری یا متاسف شدن نیست. ما سعی می کنیم به او فشار بیاوریم، سعی می کنیم به او کمک کنیم زیرا می دانیم وقتی او در زمین است چه چیزی داریم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز