خبرگزاری کار ایران

پنجعلی: برای آکادمی پرسپولیس حامی مالی می آورم نه بازیکن پولی!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۶۹۴

مدیرسابق آکادمی پرسپولیس گفت: چون روی مربیان نظارت داشتیم، بازیکن پولی نداشتیم. در آکادمی پرسپولیس دنبال سازندگی بودیم.

محمد پنجعلی در گفتگو با ایلنا، در خصوص بازگشتش به پرسپولیس و تصدی مدیریت آکادمی این باشگاه، اظهار داشت: پیشنهادهایی در این باره مطرح شده که باید دید شرایط چطور پیش می‌رود. البته مسائلی است که تا رفع نشود نمی توان مدیریت آکادمی را برعهده گرفت. واقعاً برای باشگاهی مانند پرسپولیس حیف است که از توان آکادمی‌اش برای معرفی بازیکنان جدید استفاده نکند.

وی افزود: زمانی که در آکادمی پرسپولیس بودم حتی هزینه خرید آب معدنی نداشتیم و در زمان لباس آستین بلند نداشتیم. به دنبال این هستم که ابتدا تکلیف این مسائل روشن شود، بعد مدیریت آکادمی را برعهده بگیرم.

مدیرسابق آکادمی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا او با وجود شناخت قبلی به مدیریت فعلی پرسپولیس، پیشنهاد تامین تمامی هزینه‌های آکادمی باشگاه را داده، گفت: بله این پیشنهاد را مطرح کردم. از طریق اسپانسرهایی که داریم هزینه‌های آکادمی را تامین می‌کنیم. هزینه‌های یک تیم پایه در ایران، چیزی حدود 4 یا 5 میلیارد ارزیابی می‌شود. البته این هزینه‌ها باید شفاف باشد و در صورت درآمدزایی باید به حساب باشگاه واریز شود. 

پنجعلی پیرامون چرایی انگیزه حامی مالی برای تامین 5 میلیارد تومانی تیم پایه‌ که مخاطب زیادی ندارد، تصریح کرد: به هر حال تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس به اندازه خودشان مخاطب دارند حتی در سطوح پایه. شاید من مربی فوتبالی این موضوع را بلد نباشم؛ اما حامی مالی می‌داند که چطور هزینه‌هایش را بازگرداند. پخش زنده بازی و تبلیغات محیطی راه درآمدزایی حامی مالی هستند.

وی درباره اینکه چرا در زمان تصدی مدیریت آکادمی پرسپولیس، این مسائل را اجرایی نکرده و اینکه عدم شفافیت حامی مالی شائبه حضور «بازیکنان پولی» را تقویت می‌کند، پاسخ داد: شرایط طوری نبود که این مسائل اجرایی شود. در زمان مدیریتم در آکادمی اخلاق برایمان خیلی مهم بود. حتی یکی از مربیانی که زیر گوش بازیکنش زده بود را اخراج کردم. بنابراین چون روی مربیان نظارت داشتیم، بازیکن پولی نداشتیم. در آکادمی پرسپولیس دنبال سازندگی بودیم نه نتیجه. به همین خاطر هم بود که به دنبال قهرمانی در لیگ پایه‌ها نبودیم. 

مدیر سابق آکادمی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در زمان حضور او بازیکنی هم به تیم بزرگسالان پرسپولیس معرفی شده است، اظهار داشت: بله الان به صورت کامل حضور ذهن ندارم، باید لیست را بررسی کنم، اما مهدی عبدی بود که به صورت قرضی راهی بادران شد و بعداً به تیم اصلی آمد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز