خبرگزاری کار ایران

حقدوست: همه دیدند که مستحق برد بودیم/ اخراج بازیکن استقلال به ما کمک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۴۱۷

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: وقتی مدافع استقلال اخراج شد، فشار روی تیم ما کمتر شد. این موضوع کمک کرد تا موقعیت بیشتری برای گلزنی داشته باشیم

مجتبی حقدوست در گفتگو با ایلنا، در خصوص تساوی پیکان و استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلالی که در کورس قهرمانی قرار دارد آسان نیست. به خصوص که دیروز هواداران استقلال هم در ورزشگاه حضور داشتند و شرایط واقعاً دشوار بود؛ اما فکر می‌کنم تیم ما با تمام وجود تلاش کرد و مستحق برد بودیم. 

وی درباره تاثیر اخراج مدافع استقلال در روند بازی تیمش عنوان کرد: وقتی مدافع استقلال اخراج شد، فشار روی تیم ما کمتر شد. این موضوع کمک کرد تا موقعیت بیشتری برای گلزنی داشته باشیم؛ اما توپ‌هایمان به گل نرفت. نه تنها در لیگ برتر، در جام حذفی هم خوب موقعیت خلق کردیم؛ اما نتوانستیم برنده بازی باشیم. 

بازیکن تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌اش مقابل تیم سابقش استقلال داشت، گفت: بازی در استقلال شرایط خاصی را دارد که من این شرایط و حس را تجربه کردم. آرزوی هر بازیکنی است که در تیمی مانند استقلال بازی کند، البته در حال حاضر بازیکن پیکان هستم و به این تیم تعهد دارم. دیشب هم با تمام وجودم در میدان حاضر شدم. 

حقدوست درباره اینکه مجتبی حسینی از زمان ذوب آهن، به سبک بازی او علاقه دارد، تصریح کرد: آقای حسینی به من لطف دارد. او همیشه به من لطف دارد و من هم تمام تلاشم را می کنم که جواب اعتماد ایشان را بدهم.

وی پیرامون اینکه شرایط باشگاه پیکان را چطور ارزیابی می‌کند و برای پایان فصل چه تصمیمی گرفته است، گفت: خوشبختانه شرایط تیم پیکان خیلی خوب است. از نظر مالی هم پرداختی‌ها منظم است و اینجا آرامش زیادی حاکم است. قراردادم در پایان فصل با پیکان به پایان می‌رسد تا آن زمان، تمرکزم روی بازیهای فصل است و در زمان مناسب برای فصل بعد تصمیم می‌گیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز