خبرگزاری کار ایران

بنتو: کنترل بازی مقابل ایران باید به دست کره بیفتد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۳۶

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: می خواهیم در خط میانی زمام امور در اختیار ما باشد تا بتوانیم به رقیب فشار بیاوریم.

به گزارش ایلنا، پائولو بنتو، سرمربی کره‌جنوبی در نشست خبری پیش از بازی کره مقابل ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت: قبل از این بازی هر دو تیم دچار مشکلاتی شدند و ابتلا به ویروس کرونا و مصدومیت مشکلاتی را برای هر دو تیم ایجاد کرد. شرایط برای ما مقابل ایران مثل بقیه بازی‌هایمان در انتخابی جام‌جهانی است.

وی افزود: سبک بازی ما با ایران متفاوت است، اما به نظرم بازی جذابی خواهد شد. برای صدرنشینی تلاش می‌کنیم. ایران یک امتیاز ویژه دارد و می‌تواند با یک تساوی صدرنشین بماند. به دنبال شکست ایران هستیم و می‌خواهیم برنده بازی شویم. ایران تیم قدرتمندی است، اما هدف اصلی ما پیروزی و صدرنشینی است.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: ما در این بازی تنها به دنبال 3 امتیاز هستیم. درست است رقیب تمام بازیکنان خود را در اختیار ندارد ولی تیمی قدرتمند است. ما به دنبال شکستن رکورد نیستیم. تنها امر مهم پیروزی تیم است و مثل بازی رفت در بازی فردا  با تمام قوا وارد زمین می شویم.

بنتو در پایان عنوان کرد: می خواهیم سوار بر بازی باشیم. می خواهیم در خط میانی زمام امور در اختیار ما باشد تا بتوانیم به رقیب فشار بیاوریم. ما با تیمی قوی بازی داریم و باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز