خبرگزاری کار ایران

دروازه ای که دیگر مطمئن نیست

کابوس سوشا مکانی به دنبال پرسپولیس و حامد لک (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۱۹۸

حامد لک سنگربان سرخ‌پوشان پایتخت در این فصل در درون دروازه این تیم متزلزل نشان داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان برابر تیم صنعت نفت قرار گرفتند که در پایان این بازی با نتیجه ٢ بر صفر به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی بازی در حالی که دو تیم در حال ارزیابی یکدیگر بودند محمدرضا غبیشاوی از گوشه محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوت زنی به سمت دروازه ای این تیم کرد که به نظر می‌رسید مهار این توپ کار دشواری نباشد اما، حامد لک با اشتباه فاحش شد باعث شد تا صنعت نفت موفق به گلزنی شود و در ادامه پرسپولیس برابر حریف خود متحمل شکست شود.

این درحالی است که در مقابل استقلال در یک بازی جنجالی و پرحاشیه موفق شد گل گهر را شکست دهد تا ۵١ امتیازی شود و اختلاف این تیم در صدر با پرسپولیس به ۶ امتیاز افزایش یابد. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از هواداران پرسپولیس از قهرمانی این تیم در لیگ بیست و یکم ناامیده شده باشند.

پرسپولیس در این فصل با ٣١ گل زده بهترین خط حمله رقابت های لیگ برتر را در اختیار دارد اما در مقابل دروازه این تیم تا انتهای هفته بیست و یکم ١۵ بار باز شده است و برخلاف سالیان گذشته که این تیم بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار داشت حالا این موضوع تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده و اشتباهات سنگربانان این تیم قهرمانی سرخ‌پوشان را همچون لیگ پانزدهم به خطر انداخته است.

پرسپولیس در لیگ پانزدهم در حالی به نایب قهرمانی رسید که هم امتیاز با استقلال خوزستان بود اما به دلیل ٣ تفاضل گل کمتر رقابت قهرمانی را به خوزستانی ها باخت. پرسپولیس که در این فصل با ۵٠ گل زده یکی از بهترین خط حمله های ادوار مختلف لیگ برتر را در اختیار داشت در خط دفاعی با ٣۴ گل خورده عملکرد ضعیفی از خود نشان داد تا اشتباهات فاحش دروازه‌بانان این تیم از جمله سوشا مکانی قهرمانی را از این تیم بگیرد. پرسپولیس در حالی در لیگ پانزدهم ٣۴ گل دریافت کرد که در بین ده تیم اول جدول تنها پدیده یک گل از این تیم بیشتر دریافت کرده بود و راه آهن نیز که به لیگ یک سقوط کرد با ٣۶ گل خورده ٢ گل بیشتر از پرسپولیس دریافت کرده بود.

شاگردان گل محمدی نیز در این فصل در خط دفاعی و مخصوصا دروازه نیز متزلزل عمل کردند. پرسپولیسی ‌ها در این فصل در حالی ١۵ گل دریافت کردند که در ۵ سال اخیر که این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است تنها در لیگ نوزدهم این تیم با ١٧ گل خورده عملکرد دفاعی ضعیف تری نسبت به فوصول گذشته نشان داده است و در ما باقی فصل ها پرسپولیس ١۵ گل یا کمتر از آن دریافت کرده و به عنوان قهرمانی رسیده و سرخ‌پوشان در حالی تا بدین جای فصل ١۵ گل دریافت کردند که هنوز ٩ هفته به پایان رقابت های لیگ باقی مانده است.

کابوس سوشا مکانی به دنبال پرسپولیس و حامد لک (گزارش ویژه)

اشتباهات حامد لک تنها معطوف به بازی پرسپولیس با صنعت نفت ختم نمی شود. به نظر می‌رسد لک، به اشتباه مقابل نفت آبادان عادت دارد و زرد پوشان جنوب، گربه سیاه او هستند. او در دیدار رفت همین فصل مقابل نفتی ها، ابتدا یک خروج عجیب و نامطمئن از دروازه داشت و با خوش شانسی دروازه اش باز نشد. ۵ دقیقه بعد او روی کنترل ضعیف پاس رو به عقب، سایه توپ را زد و او به سختی موفق شد توپ را از روی خط دروازه بیرون بکشد تا اشتباه عجیبش را جبران کند. در بازی با پیکان در محاسباتش دچار اشتباه شد و هنگام خروج از دروازه، به جای مشت کردن توپ، سر بازیکن حریف را نشانه گرفت و دو دستی یک پنالتی را تقدیم حریف کرد.

وی در این فصل عملکرد خوبی از خود نشان نداده و همین موضوع باعث شده تا او مورد انتقادات شدید هواداران و برخی از پیشکسوتان این تیم قرار بگیرد. او در دیدارهای پرسپولیس برابر هوادار تهران، شهرخودرو مشهد، گل گهر سیرجان و همچنین دیدار با فولاد در سوپرجام با خروج ها خود متزلزل نشان داده است و با عملکرد نامطمئن خود پرسپولیس را در وضعیت بغرنجی قرار داده است.همین موضوع باعث شده تا بسیاری از هواداران از وضعیت کنونی ناراضی باشند و خاطرات لیگ پانزدهم برای آنها زنده شود که همین موضوع سبب نگرانی آنها شده که نکند بار دیگر قهرمانی در لیگ بخاطر تزلزل در درون قفس توری این تیم از دست برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز