خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: در روزی که فوق العاده نبودیم به پیروزی رسیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۹۲۰

سرمربی سپاهان معتقد است این تیم بازی سختی را برابر فجرسپاسی تجربه کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان اصفهان در پایان دیدار این تیم با فجرسپاسی که با برتری طلایی پوشان همراه بود در نشست خبری این بازی گفت: ما به خوبی آگاه بودیم و می‌دانستیم که بازی سنگینی برابر فجرسپاسی خواهیم داشت و من معتقد هستم بازی با فجر سخت است. چون ساختارهای دفاعی خوبی دارند و سعی می‌کنند فضاها را کوچک کنند و اجازه بازیسازی نمی‌دهند.

وی افزود: ما به خوبی سعی کردیم موقعیت سازی کنیم و به نظر من در این امر موفق بودیم، اما فجر هم موقعیت خوبی روی ضربات ایستگاهی داشت. از لحاظ مالکیت شرایط خوبی داشتیم و توپ و زمین در اختیار ما بود و موقعیت هم ایجاد کردیم در این بازی فوق العاده نبودیم، چون بچه ها تحت فشار بودند و در تلاش بودند که بازی را ببرند و به وضعیت تیم در جدول سر و سامان بدهند. 

سررمربی سپاهان خاطر نشان کرد: ما باید بیشتر از فضاها استفاده می‌کردیم، اما خیلی خوب این کار را نکردیم و هرچه به آخر بازی هم رفت، فجری ‌ها با تعویض هایی که داشتند، کار را هجومی کردند و موضعیت گل هم داشتند که ممکن بود، گل بخوریم.همان طور که گفتم بازی خارق العاده ای نبود، اما با این شرایط امتیاز خوبی گرفتیم و شرایط مان در جدول بهتر شد.

نویدکیا در پایان در خصوص جدایی مرزبان و کریمی دو دستیار وی در سپاهان بیان کرد: نیازی نمی بینم که در این خصوص صحبت کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز