خبرگزاری کار ایران

مختاری: هزینه های ورزش و زندگی‌ام بالا است و بیکارم/ موافق استخدامم هستند اما مجوز استخدامم را وزارت ورزش صادر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۱۱۴

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو گفت: شهرداری اصفهان چندین مرتبه گفته‌اند که موافق استخدام بنده هستند اما مجوز استخدامم را صادر نکرده‌اند و باید از وزارت این مجوز صادر شود.

علیرضا مختاری نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره شرایطش بعد از مسابقات توکیو اظهار کرد: بعد از پارالمپیک توکیو دوماه استراحت کردم و به امید مسابقات جهانی 2022 که قرار بود در ژاپن برگزار شود آماده شوم که کنسل شد و اعلام کردند فقط مسابقات آسیایی هانگژو را در پیش داریم.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: من همیشه در دو ماده شرکت می‌کنم هم پرتاب وزنه و هم پرتاب دیسک که امیدوارم با تلاش و پشتکار و لطف خداوند در رکوردگیری که در اردیبهشت ماه سال آینده(1401) برگزار می‎شود رکورد بیاورم. البته من در یک ماده رکوردگیری میکنم اما در بازی‌های آسیایی در هردو ماده شرکت خواهم کرد. در بازی های آسیایی کره جنوبی دو طلا آوردم و در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی 2018 هم یک طلا پرتاب وزنه و رکوردشکنی جهان و در پرتاب دیسک هم توانستم مدال برنز را کسب کنم.

مختاری درباره حمایت‌ها پس از کسب مدال نقره پارالمپیک توکیو عنوان کرد: تا این لحظه که هیچگونه حمایت، تجلیل و .. از سمت مسئولین استان اصفهان انجام نشده و حتی هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی هم فرستاده شده به اصفهان اما هنوز به من تحویل نداده‌اند و مراسمی نگرفته‌اند. تنها پاداش و جایزه‌ای که داده‌اند از طرف وزارت ورزش بوده است.

مختاری: هزینه های ورزش و زندگی‌ام بالا است و بیکارم/ موافق استخدامم هستند اما مجوز استخدامم را وزارت ورزش صادر نمی‌کند

او افزود: در بین ورزشکاران اعزامی از استان اصفهان هم در المپیک و هم پارالمپیک تنها مدال آور فقط من بوده‌ام و هیچ ورزشکار دیگری نبوده است. با اینکه فقط من تنها ورزشکاری بوده‌ام که موفق به کسب مدال آوری شده‌ام حتی برای استخدامم هم کاری نکرده‌اند. به نماینده، استاندار، امام جمعه، رئیس فولاد مبارکه اصفهان، شرکت ملی نفت و هیچگونه جوابی نداده‌اند متاسفانه و نمی‌دانم این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت؟ هزینه های ورزش و زندگی‌ام بالا است و هیچگونه شغلی ندارم تا کی باید با این وضعیت ادامه بدهم و هیچگونه حمایت و یا توجهی به من نشود! نمی‌دانم فقط امیدوارم به وضعیتم رسیدگی شود. خبر دارم که در تمام استان‌ها حمایت لازم را از ورزشکاران و مدال آوران د اشته‌اند اما متاسفانه در اصفهان اینگونه نبوده است.

وی در ادامه گفت: من دانشجوی مقطع دکتری هستم و علاوه بر ورزش‌ام و عناوینی که کسب کرده‌ام تحصیلات دارم، برای مصاحبه آزمون دکتری خود دکتر حمید سجادی با من مصاحبه کردند. شهرداری اصفهان چندین مرتبه گفته‌اند که موافق استخدام بنده هستند اما مجوز استخدامم را صادر نکرده‌اند و باید از وزارت این مجوز صادر شود. من 44 سالم است و امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر رقم بخورد.

او در پاسخ به شروع تمرینات انفرادی‌اش به منظور شرکت در مسابقات آسیایی بیان کرد: تمریناتم را مدتی است به صورت انفرادی آغاز کرده‌ام و در دو ماده پرتاب وزنه و دیسک کار می‌کنم. 

دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو در باره اهداء مدال‌هایش به وزیر بهداشت توضیح داد: در جریان سفر یک روزه بهرام عین اللهی وزیر بهداشت دولت سیزدهم به اصفهان، مدالهای خودم را برای اختصاص دو دستگاه آمبولانس و تجهیز اورژانس جاده‌ای روستای همام از توابع شهرستان لنجان اهدا کردم، ضمن دیدار با وزیر بهداشت درخواست تسریع در اجرای این درخواست و عملیاتی شدن این تقاضا مدال‌های طلا و برنز مسابقات پاراآسیایی جاکارتا را به بهرام عین الهی وزیر بهداشت اهدا کردم امیدوارم این قدم اتفاق مثبتی در جهت پیشرفت رفاهی اهالی محترم روستای همام باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز