خبرگزاری کار ایران

خطیبی: بازی بسیار سختی با نفت مسجد سلیمان داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۰۶۹

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درمورد مصاف با نفت مسجد سلیمان در هفته بیستم لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی که در نشست خبری پیش از تقابل با نفت مسجد سلیمان حضور نیافته بود در ویدیویی درمورد این مسابقه گفت: هر دو تیم شرایط شبیه به هم دارند، بازی های قبلی را باختند و تیم ما هم همینطور، با اینکه نتایج خوب نبوده اما شرایط فوتبالی تیم نفت مسجد سلیمان بهتر شده، از موقعی که آقای فکری آمده اند منسجم تر شده اند. ما هم آلومینیوم هستیم و قطعا برای بازی خوب و امتیاز به مسجد سلیمان آمدیم.

او درمورد بازی فردا ادامه داد: هم برای حریف و هم برای ما شرایط سخت است. فردا یک بازی سنگینی داریم که امیدواریم اهدافی که در مسابقه داریم را به دست بیاوریم. تیم ما مانند همیشه مسابقه خوبش را ارائه خواهد داد و بعد از اینکه در مسابقات قبلی نتایج خوبی کسب نکردیم جلسه ای برای ریکاوری گذاشتیم و یک جلسه تمرینی که داشتیم سعی روی نقاط قوت و ضعف خودمان کار کنیم.

سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد شاگردانش فردا به روند شکست‌های اخیر پایان بدهند: امیدواریم فردا یک بازی خوب همراه با سه امتیاز باشد. امیدوارم که تیم نفت مسجد سلیمان در این شرایطی که دارد فکر میکنم برای این شهر سخت است، این تیم نباید در اینجای جدول باشد و بازی فردایی که داریم شرایط به نفع ما باشد اما بعد از بازی ما شرایطی ایجاد شود که تیم خوب نفت با این هواداران یک جایگاه خیلی خوبی در جدول به دست بیاورد.

خطیبی همچنین درباره غایبان تیمش در این بازی همچنین گفت: ما دو بازیکن را در اختیار نداریم. نقی زاده به دلیل مصدومیت و مصطفی احمدی هم به دلیل چهار کارته بودن در اختیار نداریم. بقیه بازیکنان آماده هستند، امیدواریم که بقیه بازیکنان جایگزین در ترکیب شرایط خوبی داشته باشند و فردا کارایی همان بازیکنان را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز