خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل استقلال به دنبال فالوور: این چه حرکت زشتی بود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۸۵۸

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران شب گذشته با یک اقدام عجیب خودش را به دل حواشی انداخت.

به گزارش ایلنا، با پایان جلسه هم اندیشی مصطفی آجورلو با پیشکسوتان باشگاه استقلال تهران که البته استقبال کمرنگی از سوی اعضای سابق این باشگاه داشت، مدیرعامل آبی پوشان دست به اقدام عجیبی زد که دور از شان یک مدیر در سطح اول فوتبال ایران بود.

وقتی خبرنگاران برای گفتگو با آجورلو آماده می‌شدند او به سمت خبرنگاری چرخید که روی میکروفونش را پوشش قرمز رنگ پوشانده بود و بدون اینکه چیزی بگوید‌ آن را از جا در آورد و وقتی با جمله "این چه حرکت زشتی بود!" خانم خبرنگار به خودش آمد تنها سکوت کرد و بعد آماده شد تا به سوالات پاسخ بدهد.

آجورلو پیش از اینکه روز گذشته صحبت‌هایش در جلسه را شروع کند چندین جمله در وصف آرامش و اتحاد گفت که بسیار هم تلاش داشت از روی متون آماده شده برای حضار سخنرانی کند تا این باشگاه را وارد حواشی ایجاد شده نکند؛ کاری که به وضوح خودش آن را مرتکب شد.

واقعا باورکردنی نیست که چرا باید یک مدیر فوتبالی برای اینکه نزد هواداران تیمش محبوب باشد به باشگاه رقیب کنایه بزند؛ جملات ناپخته‌ای را طرح کند و سر آخر هم با یک رفتار عجیب خودش را زیر سوال ببرد؟ اینکه یک مدیرعامل در برنامه تلویزیونی می‌خواهد لیوان یکبار مصرفش قرمز رنگ باشد و یک مدیرعامل هم پوشش قرمزرنگ میکروفونی را برمی‌دارد، انصافا چه جذابیتی برای طرفداران استقلال یا پرسپولیس دارد؟

به غیر از اینکه حواشی خودساخته حتی با عذرخواهی آجورلو به سمت استقلال روانه می‌شود چه سودی با این اظهارات و رفتارها برای وحدت و تمرکز شاگردان مجیدی حاصل می‌شود؟ به نظر می‌رسید که دوره رفتارهای عجیب برای پیدا کردن دنبال کننده(فالوور) کمرنگ شده ولی آنطور که بخشی از هواداران استقلال رفتار آجورلو را پسندیده خطاب می‌کنند، مشخص است که رفتارهای زرد همچنان پرطرفدار هستند؛ حتی اگر شما یک مدیر شصت و چند ساله باشید!

استقلال این روزها مشکلات زیادی را متوجه خود می‌بیند و انتظار هواداران از مدیریت این تیم نه واکنش به رنگ قرمز میکروفن است که موفقیت وی را در عرصه‌ای که در آن سمت گرفته، می‌تواند تضمین کننده رضایت حداکثری هواداران را در پی داشته باشد و انتظار می‌رود آجورلو نیز این موضوع را هر چه زودتر پذیرفته و نسبت به وظایف مدیریتی خود بیش از توجه به حواشی و رفتارهای پوپولیستی اقدام نماید. 

اگر هم وی و هر شخص دیگری در این جایگاه به دنبال جذب فالوور هستند، می‌توانند با هزینه مبلغ کمتری نسبت به آنچه که اکنون این رفتار آنها باعث حاشیه شده، اقدام به خرید فالوور کرده و قدرت خود را در این بخش به نمایش بگذارند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز