خبرگزاری کار ایران

انتقاد خطیبی به سبک بازی شاگردان نکونام: وقتی فولاد را داریم به سبک تیم‌های عربی ایراد نگیریم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۷۶

سرمربی آلومینیوم اراک نسبت به سبک بازی فولاد خوزستان انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در پایان بازی این تیم برابر فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: با تیمی بازی داشتیم که در نیم فصل به اندازه یک فصل ما برای جذب بازیکن هزینه کرده است. بازی هم پایاپا بود و بازی می‌توانست با تساوی یا برد ما و فولاد باشد. فولاد روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.

وی افزود: با تمام احترام به تیم فولاد، فکر می‌کنم نباید هیچ وقت از کشورهای عربی ایراد بگیریم زیرا وقتی فولاد یکی از تیم‌های خوب ایران به این شکل بازی می‌کند، نباید بگوییم کشورهای عربی ضد فوتبال بازی می‌کنند و اگر این حرف را به آن‌ها بزنیم، به این تیم‌ها بی احترامی کرده‌ایم. من روی نیمکت هم به بازیکنانم گفتم که کاری نداشته باشید و احتمال دارد چون فولاد در بازی‌های آسیایی حضور دارد و ممکن است با کشورهای عربی رو در رو شود، برای آن بازی‌ها تمرین می‌کنند تا به روی زمین افتادن و وقت تلف کردند، عادت کنند.

خطیبی ضمن تبریک به فولادی ها اظهار داشت: به هر حال این نوع بازی شیوه فولاد است بازیکنان من هم زحمت کشیدند و خیلی خوب کار کردند. شرایط بازیکنان جدیدمان را هم ارزیابی کردیم. این بازی هم برای ما تمام شد و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص عملکرد این تیم برابر فولاد بیان کرد: فولاد هم اصلا موقعیتی نداشت و بازی درگیرانه و فیریکی و در میانه میدان بود. اگر حریف روی ضربه ایستگاهی به گل نمی‌رسید، تا صبح هم بازی می‌کردیم و فولاد نمی‌توانست به ما گل بزند.

وی خاطر نشان کرد: بازی اول نیم فصل است و تیم‌ها تغییراتی داشته‌اند. فولاد بازیکنان با کیفیتی گرفته و برخی تیم‌های صنعتی بی نهایت بودجه دارند و نفراتی که گرفته‌اند به اندازه تیم ما است و امیدوارم در آسیا موفق باشند اما فولاد با روش بازی که امروز از آن دیدم، فکر کنم در آسیا موفق شود! برد مبارک فولاد اما این روش بازی برای فوتبال ایران بد است. نماینده ایران در آسیا برای وقت کشی بازی می‌کند. گلر فولاد هیچ اتفاقی نیفتاد اما سه بار روی زمین افتاد. زشت است و من می‌گویم خوب فوتبال بازی کنیم اما ببازیم و ایرادی ندارد. احتمالا برای بازی با کشورهای عربی تمرین می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز