خبرگزاری کار ایران

رضاپور: پیکان تیم باهوش و زیرکی است/ امیدوار هستم شکست دیدار رفت را جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۵۷۸

مربی هوادار با توجه به محرومیت عنایتی در نشست خبری بازی این تیم با پیکان حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا عنایتی به دلیل محرومیت در نشست خبری بازی این تیم برابر پیکان غایب بود تا به جای او میثم رضا پور در نشست حاضر شود، رضا پور در خصوص بازی هوادار برابر پیکان گفت: فردا بازی سختی را در پیش رو داریم زیرا با تیمی بازی داریم که بسیار با هوش و زیرک است. پیکانی‌ اگر چه  تیم ششم جدول است  ولی ما امیدوار هستیم که باخت دور رفت را جبران کنیم. بازی سختی داریم ولی امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

او در مورد محرومین و مصدومین هوادار در بازی با پیکان نیز گفت:  بازیکن محرومی نداریم و فقط متاسفانه محمد قاضی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم همچنین عنایتی و رجب زاده هم محروم هستند.

مربی هوادار در خصوص حواشی بازی این تیم برابر استقلال و محرومیت سرمربی این تیم اظهار داشت:  این مسائل جزئی از فوتبال است و طبیعی است. حساسیت بازی و برخی صحنه ها که مشکل داوری بود که در نهایت رضا عنایتی اعتراض داشت ولی کارتی که گرفت حقش نبود. کار خاصی انجام ندادند چون فقط بطری آب را برداشت و به زمین انداخت به همین دلیل  محروم شد.

وی در پایان در خصوص داوری دیدار با پیکان بیان کرد: امیدوارم فردا داوری خوبی را شاهد باشیم. منصوریان داور خوبی است و امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز