خبرگزاری کار ایران

شقیری در مسیر انتقال به لیگ حرفه‌ای آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۲۳۸

به نظر می رسد ستاره سوئیسی در روزهای آینده به شیکاگو فایر بپیوندد.

به گزارش ایلنا، باشگاه لیون روز جمعه تایید کرد که ژردان شقیری، ستاره سابق لیورپول به لیگ حرفه‌ای آمریکا نزدیک شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که شقیری قرار شده به شیکاگو فایر بپیوندد و لیون تایید کرد که ستاره سوئیسی برای بازی با موناکو برای نهایی کردن این قرارداد از لیست خارج شده است.

شقیری در تابستان امسال از لیورپول با انتقالی 6 میلیون یورویی (5 میلیون پوند/7 میلیون دلار) به لیون پیوست اما قرار است تنها چند ماه پس از قرارداد سه ساله خود جدا شود.

تیم فرانسوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: "مدیریت المپیک لیون و پیتر بوش اطلاع می دهند که درخواست ژردان شقیری را برای شروع مذاکرات با یک باشگاه MLS به عنوان بخشی از نقل و انتقالات آینده پذیرفته اند."

شقیری در طول دوران حرفه ای خود برای چندین باشگاه برتر جهان بازی کرده و دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است - یک بار با بایرن مونیخ و یک بار با لیورپول. او سه بار بوندسلیگا، یک بار لیگ برتر و سه بار لیگ سوئیس را با بازل فتح کرده است در حالی که سابقه بازی با پیراهن اینتر را هم در کارنامه دارد.

علاوه بر این، این مهاجم 30 ساله 100 بازی ملی با تیم ملی سوئیس انجام داده و 26 گل به ثمر رسانده است. با این حال، این وینگر در این فصل در لیون با مشکل مواجه شده و تنها دو گل و سه پاس گل در 11 بازی در لیگ ثبت کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز