خبرگزاری کار ایران

نخودی: آرزویم کسب مدال طلای المپیک است/ برای کشتی گرفتن با باروز هیجان دارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۹۷۳

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: سقف آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلای المپیک است. من برای رسیدن به این مهم تلاش خواهم کرد

محمد نخودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره مسابقه دوستانه و رویایی‌اش با کشتی‌گیر با تجربه تیم حریف و تقابل تیم ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا اظهار کرد: جردن باروز کشتی‌گیر بزرگی است.  او دارندهٔ مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان پنج دورهٔ قهرمانی کشتی جهان است. باروز بسیار باتجربه است و من هم علاقه مندم با او مبارزه کنم.

نائب قهرمان کشتی آزاد جهان درباره شکستش در فینال مسابقات جهان و مغلوب شدن مقابل این کشتی‌گیر بیان کرد: از لحاظ جسمانی در نروژ آمادگی خوبی داشتم، اما در فینال به باروز خوردم و توان شکستش را نداشتم و آن چیزی را که برای آن مبارزه تمرین کرده بودم، نتوانستم اجرا کنم، ولی اکنون بیشتر روی این کشتی کار کرده‌ام.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: با کادر فنی تیم ملی و سرمربی‌مان کشتی‌های باروز را دیده‌ایم و او را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. این مسابقه  تیم ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا دوستانه است و استرسی ندارد برای کسب مقام. به همین دلیل برای کشتی گرفتن با جردن باروز هیجان دارم.

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا اولین کشتی‌گیر ایرانی خواهد بود که باروز را شکست می‌دهد، گفت: امیدوارم که اینطور باشد.

نخودی: آرزویم کسب مدال طلای المپیک است/ برای کشتی گرفتن با باروز هیجان دارم

نخودی بااشاره بر اینکه فعلاً تصمیمی برای تغییر وزن ندارد گفت: سقف آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلای المپیک است. من برای رسیدن به این مهم تلاش خواهم کرد، اما فعلاً فقط به همین وزن 79 کیلوگرم فکر می‌کنم.

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان در پایان صحبت‌هایش افزود: با توجه به اردوها‌یی که پشت سر گذاشتیم، وضعیت جسمانی و آمادگی‌ها رفته رفته بهتر شده و قطعا با آمادگی بیشتری راهی مسابقات خواهیم شد. آمادگی کامل  نیاز نیست، اما به آمادگی نسبی‌  برای این دوره از مسابقات دوستانه مطمئنا نیاز داریم و تا زمان برگزاری مسابقه به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز