خبرگزاری کار ایران

علت عدم تمایل همکاری عزیزی خادم با سرمربی تیم ملی فوتسال؛ به من رای ندادی پس برو

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۵۳۰

به نظر می رسد رئیس فدراسیون فوتبال علاقه ای به همکاری با نظام الشریعه در تیم ملی فوتسال ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از شکست تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال در لیتوانی برابر قزاقستان و عدم صعود بین 4 تیم برتر جهان، هجمه های علیه سرمربی تیم ملی محمد ناظم الشریعه صورت گرفت و این حواشی تا جایی پیش رفت که به نظر می‌رسد وی تا قبل از پایان یافتن قراردادش با تیم ملی از هدایت این تیم  برکنار خواهد شد. درحالی که وی با تیم ملی سابقه سومی در جهان و حضور در بین 8 تیم برتر جهان را در کارنامه دارد. 

حال با نزدیک شد به زمان پایان یافتن قرارداد ناظم الشریعه، فدارسیون فوتبال گویا قصد تمدید قرارداد با سرمربی تیم ملی را ندارد و به نظر می‌رسد عزیزی خادم قصد دارد تا وحید شمسایی را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کند. 

این در حالی است که شنیده می‌شود اعضای کمیته مخالف حضور شمسایی هستند و انتخاب آنها ناظم الشریعه است اما گویا عزیزی خادم قصد دارد گزینه خود را به روی نیمکت تیم ملی فوتسال بنشاند. گفته می‌شود علت مخالفت عزیزی خادم با سرمربی کنونی تیم ملی به این دلیل است که در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در سال گذشته محمد ناظم الشریعه به عزیزی خادم رای نداده است حتی گفته می‌شود رئیس فدراسیون به او گفته علی رغم اینکه به من رای نداده ای از تو حمایت کردم و به نظر می‌رسد علت این مخالفت و عدم تمدید قرارداد ناظم الشریعه توسط فدراسیون و شخص رئیس همین موضوع باشد. 

حالا باید دید در جلسه فردا که تصمیم گیری در خصوص آینده تیم ملی خواهد بود چه سرنوشتی در انتظار تیم ملی فوتسال خواهد بود آیا شاهد یک انتخاب سلیقه ای خواهیم بود یا کار به کاردان خواهند سپرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز