خبرگزاری کار ایران

ستاری: نیم فصل دوم با وجود آقا رضا به جایگاه بهتری خواهیم رسید/ به پیروزی مقابل نساجی فکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۸۸۸

مدافع تیم هوادار گفت: در نیم فصل دوم با وجود آقا رضا مطمئنا به جایگاه بهتری خواهیم رسید چراکه پتانسیل تیم خیلی بهتر از اینهاست.

محمد ستاری مدافع تیم هوادار درگف‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره شرایط تیمش و تساوی مقابل فجرسپاسی گفت:  بازی خوبی بود، شرایط آب و هوایی مساعد نبود بارندگی شدید، زمین حافظیه  شرایط خیلی خوبی نداشت و متاسفانه زمین بازی در روز مسابقه آب گرفته بود و شرایط را بدتر می‌کرد. با توجه به اینکه بازی های قبل تر را برده بودیم و در جدول نتایج نسبتا خوبی اواخر کسب کرده بودیم. روحیه خوبی داشتیم و برای کسب 3 امتیاز رفتیم، خدا راشکر در وضعیتی که بازی داشت توانستیم یک امتیاز از بازی بدست آوریم.

او ادامه داد: هر دو تیم برای برد آمده بودند و آنها از امتیاز میزبانی‌شان می‌خواستند استفاده کنند. ماهم فقط برای پیروزی رفته بودیم نه فقط این بازی بلکه هر بازی به امید برد و کسب امتیاز پا به میدان می‌گذاریم.

مدافع تیم هوادار در واکنش به تعویضش در بازی مقابل فجر سپاسی افزود: بله دقیقه 80 بود فکر می‌کنم خب من دو بازی است که به ترکیب اضافه شدم حدود 12 روز نبودم و دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شدم، داریوش شجاعیان، روح الله باقری و محسن طرهانی دچار مصدومیت شدیم که جا دارد از کادر خیلی خوب پزشکی تیم هوادار تشکر و قدر دانی کنم. به دلیل بازی های فشرده مصدومیت ایجاد شد و با زحمات پزشکان تیم توانستیم کم کم خودمان را به ترکیب اضافه کنیم.

ستاری درباره عملکرد تیمش در ادامه فصل گفت: به نظر من بله قطعا به جایگاه بهتری صعود می‌کند، هرچه پیش می‌رویم نتایج بهتری را کسب می‌کنیم و اگر به عملکردمان توجه کنیم از شروع فصل رفته رفته جایگاه و عملکرد تیم بهتر شده و مطمئنا در ادامه فصل تیم هوادار با داشتن بازیکنان، مربی و کادر فنی دلسوز و زحمت کش به جایگاه بهتری در جدول لیگ برتر صعود خواهد کرد. باید بگویم قرعه سخت اول فصل بی تاثیر نبوده است، وگرنه قطعا تیم هوادار باتوجه به سال اول حضورش در لیگ برتر خیلی خوب ظاهر شد و اگر مشکلات داوری و قرعه سخت سر راهش نبود قطعا جایگاهش اینجا نبود. در نیم فصل  دوم با وجود آقا رضا مطمئنا به جایگاه بهتری خواهیم رسید چراکه پتانسیل تیم خیلی بهتر از اینهاست.

او درواکنش به عملکرد رضا عنایتی و تجربه کار با ایشان افزود: در این 8 سالی که در لیگ برتر بازی می‌کنم به جرات می‎‌گویم یکی از بهترین سالهای من است. آقا رضا آنقدر به کارشان تبحر دارند، مدیریت خوب، مربیگری خوب و همچنین دانش بالای که ایشان دارند نیاز به تعریف من ندارد اما تیمی که در سال اول به اینجا رسیده بی شک به دلیل زحمات و تلاش های دلسوزانه آقا رضا بوده و مطمئنم به جایگاه بهتری هم خواهد رسید. درحال حاظر آقای امیری مدیر عامل باشگاه هوادار هستند خب شرایط خیلی بهتر شده و بهتر هم می‌شود. جا دارد از زحمات بی‌اندازه آقای عنایتی تشکر کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

بازیکن تیم هوادارد درباره بازی بعد تیمش مقابل نساجی گفت: ما به پیروزی و کسب امتیاز فکر می‌کنیم. نساجی تیم خیلی خوبی است، کادر فنی خوب، بازیکنان خوب و باکیفیت ومطمئنا بازی جذابی خواهد شد. ما تمام تمرکزمان را برروی بازی و کسب نتیجه به نغع خودمان می‌گذاریم با توجه به نکاتی که تا کنون کادر فنی به ماگفته‌اند امیدوارم بتوانیم اول یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و بعد همرا با کسب نتیجه کامل همراه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز