خبرگزاری کار ایران

بهروان:‌ همه برای کمک به سرخابی‌ها بسیج شده‌اند/ نباید حرفی بزنیم که AFC حساس شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۶۱۹

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای گفت: برای کمک به حل مشکل استقلال و پرسپولیس همه بسیج شده‌اند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان پس از اتمام جلسه مسؤولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در مورد بررسی احتمال حذف سرخابی‌های پایتخت از لیگ قهرمانان آسیا و ابطال مجوز حرفه‌ای آنها اظهار داشت: امروز جلسه‌ای اضطراری داشتیم. می‌دانید کمیته مجوز حرفه‌ای از دو بخش تشکیل شده و تمام تصمیماتی که گرفتیم خیلی وقت پیش به AFC ارسال شد. منتهی طبق قانون و تصمیمات اخذ شده مهلتی گذاشتند تا دو تیم در این زمان در راستای تطبیق مدارک خود با الزامات موردنظر کمیته مجوز حرفه‌ای اقداماتی انجام بدهند. 

وی افزود: فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و مدیران دو باشگاه خیلی به استقلال و پرسپولیس کمک می‌کنند. از صبح امروز هم جلسه پُر و پیمانی برگزار کردیم و قرار شد عزیزان مصوبات جلسه امروز را برای رفع مشکل پیگیری کنند. مشکل صد در صد حل نشده اما قدم‌های موثری برداشته شده و من هم به این موضوع بسیار خوشبین هستم.

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در مورد اینکه در جلسه یکشنبه هفته گذشته اعلام شد مشکل صدور مجوز دو باشگاه حل شده است، گفت: صدور مجوز مربوط به یکی از این دو کمیته به ویژه کمیته استیناف است. دوستان زودتر خوشحال شده و این موضوع را اعلام کردند اما AFC از ما پرسید چه مجوزی صادر شده است. قرار شد صحبتی نکنیم تا طرف مقابل حساس شود. مصطفوی به عنوان سخنگو صحبت کرد ولی باید ظرف این چند روز اقدامات اساسی انجام شود. همه برای کمک به استقلال و پرسپولیس بسیج شده‌اند. ضمن اینکه خودشان هم باید برخی مشکلات را در کوتاه مدت حل کنند.

بهروان در مورد زمانبر بودن رفع مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس، توضیح داد: می‌توان اقداماتی انجام داد. باید از وعده دادن  و موارد اینچینی دست کشید و عمل کرد. وزارت ورزش و بخش‌های مختلف دولت در این قضیه کار می‌کنند. رغبتی هم در جلسه امروز حضور داشت. فدراسیون هم تلاش می‌کند مشکل دو باشگاه با کمک وزارت ورزش حل شود.

وی درباره احتمال برگزاری جلسه عزیزی‌خادم با شیخ سلمان، عنوان کرد: این موضوع امکانپذیر است زیرا یکی از مسیرها است. حتی باید در مسیر لابی‌ اقدام کرده و سایر مسیرهای قانونی را هم برویم. تلاش همه‌جانبه در ابعاد مختلف باید انجام شود و اگر عزم جمعی وجود داشته باشد موضوع قابل حل است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز