خبرگزاری کار ایران

جلالی: رای کمیته انضباطی در خصوص مهاجم گل گهر باید برگردد/ فدراسیون نمی‌تواند خودش را از این پرونده مبرا کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۸۸۷

کارشناس فوتبال عقیده دارد تغییر نتیجه سه دیدار گل گهر از سوی کمیته انضباطی تصمیم اشتباهی بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماجرای پر سرو صدای پرونده مهاجم گابنی گل گهر و حکم پر حرف و حدیثی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر کرد در روزهای اخیر سوژه اصلی فوتبال ایران است و واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است ولی به جز افرادی که به نوعی به تیم‌های ذی‌نفع در این حکم وابسته هستند تقریباً اکثر اهالی فوتبال و کارشناسان فنی و حقوقی این حکم که به واسطه آن نتیجه 3 دیدار مهم لیگ برتر تغییر کرده است را نادرست و برصلاح روح فوتبال می‌دانند و به آن انتقاد دارند.

مجید جلالی، کارشناس فوتبال در خصوص حکم صادرشده از سوی کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر اعلام شدن سه دیدار گل گهر مقابل سپاهان، استقلال و پیکان که به واسطه حضور مهاجم گابنی در ترکیب تیم سیرجانی صادر شده اظهار داشت: به نظر من این حکم درست نیست و امیدوارم در کمیته استیناف آن را برگردانند و تصمیم دیگری بگیرند. من کارشناس حقوقی نیستم ولی به عنوان یک فوتبالی امیدوارم این حکم برگردد چرا که تصمیم درستی از سوی کمیته انضباطی از نظر من گرفته نشده است.

وی افزود: اینکه قوانین چه می‌گوید یک بحث است ولی ما باید توجه کنیم که نقش فدراسیون فوتبال و مسئولان آن در این ماجرا چه بوده است. مگر مسئولان فدراسیون می‌توانند خودشان را در این ماجرا مبرا کنند و تقصیر خودشان را گردن نگیرند. درست است که باشگاه گل گهر این بازیکن را جذب کرده ولی مگر آنها می‌توانند مستقیماً با فیفا یا فدراسیون‌های مختلف در تماس باشند؟

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: من با اینکه این حکم باعث به هم ریختن جدول شده و مسائلی از این دست که عنوان می‌شود کاری ندارم صحبت من این است که فدراسیون هم باید قصور خودش را در این پرونده و مشکل ایجاد شده بپذیرد و به سهم خودش در این پرونده در احکامی که صادر می‌شود توجه کند. من به شخصه امیدوارم کمیته استیناف این حکم را برگرداند و برخورد دیگری با مشکل ایجاد شده داشته باشد.

 

گفتگو از: سعید رضی پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز