خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی هند برای حضور در رقابتهای کاپ آسیا و فیتنس قهرمانی چلنج آسیا در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۷۵۴

رییس فدراسیون هند و دبیرکل فدراسیون پرورش اندام آسیا آمادگی کشور هند را برای حضور در اولین دوره مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا به میزبانی کیش اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سانجای مور در ویدئوکنفرانسی که با عبدالمهدی نصیرزاده ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان داشت، اعلام کرد که تیم هند در مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا 2022 به میزبانی جزیره کیش شرکت خواهد کرد.

نشست عبدالمهدی نصیرزاده ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی و سانجای مور، دبیر کل فدراسیون آسیا دیروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد و درباره برگزاری رقابتهای کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست سانجای مور که ریاست فدراسیون هند را هم برعهده دارد، رسما از آمادگی هند برای حضور در این رقابتها خبر داد و به این ترتیب هند نخستین کشور خارجی است که در مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا در اسفندماه و به میزبانی جزیره کیش شرکت خواهد کرد.

گفتنی است؛ نخستین دوره مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا 2022 از 19 تا 23 اسفندماه در ایران و به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز