خبرگزاری کار ایران

قاضی:مشکل هوادار بی‌تجربگی و بدشانسی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۷۴۸

محمد قاضی، مهاجم با تجربه هوادار از وضعیت مصدومیتش و امتیازاتی که هوادار از دست داده می‌گوید.

به گزارش ایلنا، محمدقاضی در ۳۷ سالگی بازهم تیم جدیدی را انتخاب کرد و این بار با پیراهن هوادار تازه لیگ برتری شده به میدان رفت. او که در تیم‌های زیادی بازی کرده به دلیل تجربه‌اش مورد توجه رضا عنایتی قرار گرفت و حتی موفق شد اولین گل تاریخ لیگ‌برتری هوادار را هم به ثمر برساند.

 قاضی با مصدومیت در تمرینات چندهفته اخیر را از دست داد و در مورد وضعیتش گفت: خداراشکر روز به روز شرایطم بهتر می‌شود و الان هم کارهای آماده سازی‌ام را انجام می‌دهم تا بتوانم در خدمت تیم باشم و بتوانم به تیم کمک کنم.

 

او در خصوص هوادار و جایگاه این تیم در پایان گفت: تیم ما ترکیبی از جوانی و با تجربگی است و کادرفنی خیلی خوبی دارد و در راس آقا رضا خیلی زحمت می‌کشد و روز به روز تیم‌مان شرایطش بهتر می‌شود. همه این را در بازی‌ها می‌بینند اما بعضی جاها کم تجربگی و بدشانسی باعث شده آن امتیاز لازم را به دست نیاوریم ولی فکر می‌کنم تیم روز به روز بیشتر تلاش می‌کند تا یک جایگاه خیلی خوبی در آخر فصل داشته باشیم و از فوتبال لذت ببریم و تمام کسانی که بازی‌های ما را می‌بینند راضی باشند. باید سعی کنیم نتیجه لازم را هم بگیریم و امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز