خبرگزاری کار ایران

لیورپول - استون ویلا: بازگشت استیوی به آنفیلد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۲۷۲

استیون جرارد با هدایت تیم استون ویلا عصر امروز در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هدایت تیم سابقش با سرمربیگری یورگن کلوپ خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، لیورپول که به دنبال هفتمین برد در تمام رقابت‌هاست، از استیون جرارد در ورزشگاه آنفیلد با استون ویلا در لیگ برتر استقبال می‌کند. قرمزها در اواسط هفته در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 میلان را شکست دادند، در حالی که میهمان امروز آنها با همین نتیجه در آخر هفته گذشته لسترسیتی را شکست داد.

دیوک اوریگی که توسط یورگن کلوپ، بازیکنان لیورپول و هواداران به عنوان یک اسطوره مورد ستایش قرار گرفت، در سن سیرو هم همانند بازی مقابل ولورهمپتون گلزنی کرد تا قرمزها را به پیروزی 2-1 مقابل میلان سوق بدهد.

شاگردان کلوپ به عنوان اولین تیم انگلیسی که هر شش بازی مرحله گروهی خود را با پیروزی پشت سر می گذارند، صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را تضمین کردند.

پیروزی در سن سیرو ششمین پیروزی متوالی قرمزها در تمامی رقابت‌ها - چهار برد در لیگ برتر - بود و آنها اکنون چلسی را به مقام دوم رسانده‌اند، زیرا منچسترسیتی یک امتیاز بالاتر از آنها در صدر جدول باقی مانده است.

هر چهار رویارویی اخیر لیورپول در آنفیلد با استون ویلا نیز شاهد آن بوده که آنها برنده شده اند - به ثمر رساندن 12 گل و چهار کلین شیت. این سرمربی آلمانی اخیراً بار دیگر بیزاری خود را نسبت به فشار انبوه بازی‌ها اعلام کرد ولی تیم او در گلزنی یک تیم بی رحم نشان داده است.

لیورپول - استون ویلا: بازگشت استیوی به آنفیلد

تمام اوج و فرودهای دوران حرفه ای استیون جرارد در لیورپول در صحبت های قبل از در آنفیلد غالب خواهد شد؛ قهرمان سابق لیگ قهرمانان اروپا به خانه قدیمی خود باز می گردد و ناامید در مصاف با تیم قدرتمندی است که تحت هدایت کلوپ به میدان می‌رود.

شروع درخشان جرارد در وست میدلندز را نیز نباید نادیده گرفت، زیرا استون ویلا موفق شد با پیروزی 2-1 مقابل لستر، قهرمان جام حذفی، آخر هفته گذشته، شروعی مناسبی داشته باشد.

جرارد، سرمربی‌ای که قهرمان لیگ برتر اسکاتلند شده، با سه پیروزی از چهار پیروزی از زمانی که هدایت استون ویلا را برعهده گرفت، بلافاصله در این تیم شاهد پیشرفت بوده و حتی در شکست آنها مقابل منچسترسیتی قهرمان، شاگردان پپ گواردیولا را به خوبی محک زدند.

ویلا در میان روزهای هیجان انگیز اخیر خود به رده دهم جدول صعود کرده و تنها بازی خارج از خانه جرارد تا اینجای کار با پیروزی 2-1 مقابل کریستال پالاس به پایان رسیده است و در بازی امروز مطمئناً می دانند که برای شوکه کردن هواداران لیورپول چه چیزی لازم دارند.

بازیکنان لیورپول ممکن است هنوز در مورد آن تحقیر بدنام 7-2 در ویلا پارک در فصل گذشته کابوس ببینند، اگرچه آنها در آوریل گذشته 2-1 در آنفیلد پیروز شدند و به دنبال چهارمین برد خانگی در لیگ برتر در مقابل استون ویلا هستند.

ترکیب احتمالی لیورپول:

آلیسون، الکساندر-آرنولد، ماتیپ، فن‌دایک، رابرتسون، هندرسون، فابینیو، تیاگو، صلاح، جوتا، مانه

ترکیب احتمالی استون ویلا:

مارتینز، کش، کنسا، مینگز، یانگ، مک گین، ناکامبا، لوئیز، رمزی، بوئندیا، واتکینز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز