خبرگزاری کار ایران

سخندان چهار داور را معرفی کرد؛

کدام داوران برای قضاوت دربی تهران شانس دارند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۹۹۶

رضا سخندان درمورد داورانی که برای حضور در بازی شهرآورد شانس قضاوت دارند صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا سخندان، رئیس دپارتمان داوری درباره احتمالات انتخاب و حضور بازی شهرآورد پایتخت صحبت کرد و نام چهار داور مطرح را اعلام کرد که برای حضور در این مسابقه شانس دارند.

رضا سخندان در مورد چینش داوران مسابقه شهرآورد پایتخت اظهار داشت: هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم. ما چهار از داوران‌مان که در هفته‌های گذشته از شروع لیگ بازی‌های خوبی قضاوت کردند را زیر نظر داریم. آقایان موعود بنیادی فر، بیژن حیدری، علی صفایی و حسن اکرمی چهار گزینه هستند. 

سخندان درباره درخواست حضور داوران خارجی در بازی شهرآورد گفت: نه. آن زمان قبح داوران خارجی را داوران خراسان شکستند و دیدید در داربی‌هایی که انجام شده توسط داوران ایرانی اشتباه داشته اما اشتباهاتی که داوران خارجی انجام می‌دادند خیلی زیاد بود. در یک بازی دو پنالتی نمی‌گرفتند یا اخراج نمی‌کردند یا برعکس. آن زمان شرایط آن صورت بود. داوری فرقی ندارد. داور ایرانی یا خارجی انسان است و امکان دارد که خطا کند. خطاهای انسانی در خارج هم میبینید که با سیستم کمک داور ویدیویی برطرف می‌شود. مسئولان برگزاری مسابقات به دنبال این هستند که این اشتباهات کمتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز