خبرگزاری کار ایران

پوچتینو در مسیر یونایتد؛ زیدان سرمربی پاری سن ژرمن می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۱۳۶

روزنامه انگلیسی مدعی است سرمربی پاری سن ژرمن تمایل دارد تا به زودی به عنوان سرمربی منچستریونایتد معرفی شود.

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی "دیلی میل"، مائوریسیو پوچتینو (49 ساله) سرمربی پاری سن ژرمن در حال حاضر روی چمدان های بسته نشسته است! 

گفته می شود که این سرمربی آرژانتینی که تنها در ژانویه گذشته هدایت تیم اصلی PSG را برعهده گرفت، هرگز واقعاً به عنوان سرمربی محبوب باشگاه تبدیل نشده است. او هنوز در هتل زندگی می‌کند در حالی که خانواده‌اش هنوز در لندن زندگی می‌کنند.

در چند هفته گذشته گزارش‌هایی در فرانسه و انگلیس منتشر شد مبنی بر اینکه این سرمربی ناراضی است و مایل است به منچستر برود. صحبت از تغییر در پایان فصل بود. اکنون "دیلی میل" گزارش می‌دهد: "پوچتینو می‌خواهد فوراً به یونایتد بپیوندد!"

این اولین باری نیست که پوچتینو با یونایتد ارتباط برقرار می‌کند، در اوایل سال 2018، زمانی که سولسشر جانشین ژوزه مورینیو (58 ساله) شد، نام او مطرح شده بود. اگر پوچتینو واقعاً به لیگ برتر بازگردد، چه کسی سرمربی مسی و رفقایش خواهد بود؟

به گزارش "دیلی میل"، زین الدین زیدان (49ساله) سرمربی سابق رئال ممکن است هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده بگیرد. این سرمربی فرانسوی در حال حاضر از تعطیلات خود لذت می‌برد. او نیز به یونایتد لینک شده بود، اما گفته می‌شود که علاقه ای به آن باشگاه ندارد.

در عوض، او در حال گمانه زنی برای کار در کشورش- در PSG یا به عنوان سرمربی برای تیم ملی فرانسه است. علاوه بر پوچتینو، نامزدهای دیگری نیز برای پست سرمربیگری یونایتد وجود دارد. برندان راجرز، اریک تن هاگ و رالف رانگینگ هم سرمربیانی هستند که نامشان در ارتباط با یونایتد عنوان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز