خبرگزاری کار ایران

اتوئو: گذر زمان به پیشرفت مسی کمک کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۰۲۹

ساموئل اتوئو با ستاره آرژانتینی در بارسلونا دو جام لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، ساموئل اتوئو مدعی شده در حالی که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان در طول سال‌ها روند عملکردشان کاهش پیدا می‌کند، لیونل مسی سال به سال در حال پیشرفت است.

این دو بازیکن بین سال‌های 2004 تا 2009 با هم در بارسلونا بازی کردند، زمانی که موفق شدند سه قهرمانی لالیگا، یک کوپا دل ری و دو جام لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

اتوئو گفت: "مسی همیشه پسر بسیار آرامی بود، اما همیشه شخصیت خود را نشان می داد. گذر زمان همه ما را تغییر می‌دهد، تفاوت این است که مسی را بهبود بخشیده است. من او را دوست دارم، کسی را مانند او ندیده ام. به همین دلیل، من همیشه می‌گویم که او بهترین در تاریخ است. اکنون او در حال تطبیق با باشگاه جدیدش (پاری سن ژرمن) ​​است و خیلی خوب کار می کند.

من اخیرا دیدم که لئو از داور شکایت کرد، فکر می کنم در بازی با پرو بود. او پسری است که زیاد صحبت نمی کند و هرگز شکایت نمی کند، بنابراین اگر او شکایت کرده است به این دلیل است که باید یک اتفاق جدی رخ داده باشد. لئو برای من مانند یک برادر کوچکتر است، دیدم او بزرگ شده و او را بسیار دوست دارم، اما اگر در مورد او به عنوان یک فوتبالیست صحبت کنم، همیشه باید بگویم که او برای من بهترین در جهان است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز