خبرگزاری کار ایران

پیمان حسینی: تمام این سالها به عشق مردم ایران بازی کرده‌ام/ فدراسیون توجه کافی به فوتبال ساحلی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۰۵۰

دروازه‌بان 37 ساله تیم ملی فوتبال ساحلی از رقابت های ملی خداحافظی کرد.

پیمان حسینی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که از او به عنوان بهترین دروازه‌بان آسیا و یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان یاد می‌شود در جام جهانی ۲۰۱۷ موفق به کسب عنوان دست کش طلای مسابقات شد. او در خصوص فینال جام بین قاره‌ای ایران و روسیه با خبرنگار ورزشی ایلنا صحبت کرد.

حسینی در مورد تورمنت اخیر و نایب قهرمانی ایران اظهار داشت: جام بین قاره‌ای یکی از جام‌های با کیفیت است و از ایرانیان حاضر در دبی تشکر می‌کنم که به بهترین شکل از تیم ملی فوتبال ساحلی حمایت می‌کنند. همیشه ایرانیان ساکن در دبی برایمان سنگ تمام گذاشته‌اند. عملکردمان در این 8 دوره که در دبی بازی کرده‌ایم همیشه جزو 4 تیم برتر بوده‌ایم، سه مرتبه قهرمان شدیم، دو مرتبه دوم و یک مرتبه چهارم شدیم که فکر می‌کنم عملکرد خوبی بوده است.

وی درادامه صحبت‌هایش گفت: امسال انتظارات از تیم ملی فوتبال ساحلی خیلی بالا است و همه دوست‌دارند این تیم قهرمان شود. دوست‌داشتیم قهرمان شویم اما دوسال تیم ما از فوتبال ساحلی دور بوده و در مسابقات جام جهانی هم با تصمیم عجیب AFC ما شرکت نکردیم. ما نیاز داشتیم در یک تورنمنت رسمی حضور پیدا کنیم و در شرایط ایده‌آل قرار بگیریم.

گلر تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد بازی فینال توضیح داد: متاسفانه فینال را از دست دادیم ولی نایب قهرمانی در این مسابقات با حضور تیم های بزرگ همچون پرتغال، اسپانیا، روسیه و ژاپن که ما ژاپن را با نتیجه 6 بریک شکست دادیم، ژاپنی که نایب قهرمان جام جهانی شد در ماه های گذشته و عملکرد خوبی از خود نشان داده بود در کل عملکرد خوبی بوده است.  اما طعم قهرمانی همیشه شیرین تر است و همه دوست داشتند قهرمان شویم.

وی در مورد خداحافظی از مسابقات گفت: در آخرین تورنمنت ملی که شرکت کردم از تیم ملی خداحافظی کردم، اما در تیم های باشگاهی و در مسابقات جهانی شرکت خواهم کرد چرا که برای تیم آلانیا اسپور ترکیه بازی می‌کنم و تیم من است و مسلما بازی می‌کنم. در این مسابقات متاسفانه بازی کمی به من رسید در صورتی که آمادگی بالایی داشتم و هفته گذشته در مسکو با تیم بلاروسی حضور داشتم و عملکرد خیلی خوبی از خودم نشان دادم و جزو بهترین‌های تیمم بودم. متاسفانه آسیب زانو داشتم اما من همیشه در خدمت تیمم هستم و می‌توانستم خیلی به تیمم کمک کنم اما نظر مربی است و به تصمیم مربی احترام می‌گذارم.

وی ادامه داد: مسلما هر زمانی که از من استفاده می‌شد با بالاترین کیفیت و عملکرد به تیمم کمک می‌کردم چراکه هدف نتیجه گرفتن تیم است. امیدوارم جوان های خوب و شایسته‌مان به تیم ملی دعوت شوند و تیم ملی فوتبال ساحلی همیشه نماینده خوبی برای کشورمان باشد. از رسانه‌ها، مردم عزیزم، خانواده‌ام و تمام کسانی که در این سال‌ها برایم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم تمام این سال‌ها به عشق مردم ایران بازی کرده‌ام.

حسینی در گلایه از عدم توجه کافی به فوتبال ساحلی گفت: متاسفانه یک تفاوت هایی بین فوتبال ساحلی و فوتبال قائل می‌شوند. ما لیگ بسیار ضعیفی داریم امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ برنامه های بهتری برای لیگ بذارند، هر زمان لیگ‌مان را با کیفیت بالاتری برگزار کنیم، مطمئنا نتیجه بهتری درتیم ملی می‌گیریم. مسلما بعد از من جوانان خوبی می‌آیند امیدوارم همیشه تیم ملی فوتبال ساحلی نماینده خوبی برای کشورمان باشد و باعث شادی مردم کشورمان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز