خبرگزاری کار ایران

عقیل کعبی: محکوم به برد آلومینیوم هستیم/ پیراهن مس رفسنجان را پوشیده‌ام برایم فرقی ندارد مقابل کدام تیم بازی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۲۴۴

بازیکن مس رفسنجان در خصوص بازی بعد مقابل آلومینیوم اراک صحبت کرد.

عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان درخصوص بازی مقابل فولاد خوزستان با خبرنگار ورزشی ایلنا گفتگو کرد.

 

فکر می‌کردید 3 امتیاز حساس بازی را در تیم شهرتان از دست بدهید؟

فولاد تیم بزرگی است و در چند سال اخیر شایستگی‌اش را ثابت کرده. سال گذشته‌ام قهرمان جام حذفی شد. ما تمام تلاشمان را کردیم که پیروز میدان شویم و امتیاز بازی را بدست آوریم و بدشانسی آوردیم چون موقعیت گل دوم را هم داشتیم و تیم ما با نتایجی که قبلا گرفته نشان داده که می‌تواند جایگاه بهتری  را در جدول کسب کند. برایم فرقی نمی کند مقابل کدام تیم بازی می‌کنم، من پیراهن مس رفسنجان را می‌پوشم و تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی را از خود ارائه بدهم و تیمم نتایج خوبی بگیرد. بعد از چند وقت بازی کردم، بازی اول نتوانستم حضور داشته باشم، بازی دوم برگزار نشد و بازی سوم که مقابل فولاد بود  بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و همه بچه ها با غیرت و تعصب همیشگی از جان مایه گذاشتند اما متاسفانه نتوانستیم پیروز میدان شویم.

 

نظرتان درخصوص کار با محمد ربیعی چیست؟

آقای ربیعی مربی جوان، هدفمند و با دانشی است که قطعا بعد ها بیشتر از ایشان و نتایجش خواهیم شنید. دلسوزانه برای مس زحمت می‌کشد و تاکنون نتایج خیلی خوبی  را کسب کرده است. امیدوارم با وجود تمام زحمات و بازیکنان خوب و با کیفیتی که داریم بتوانیم به جایگاه های بهتری در جدول صعود کنیم.

 

بازی بعد مقابل آلومینیوم اراک است و نتایج اخیر آلومینیوم در شروع فصل و درخشش بازیکن سابق مس رفسنجان در این تیم قطعا کار را برای شما سخت می‌کند، فکر می‌کنید امتیاز بازی را کسب خواهید کرد:؟

علیرضا نقی‌زاده بازیکن جوان و خیلی خوبی است  که هم تیمی‌ام بوده. امیدوارم هر روز بیشتر بدرخشد، خداراشکر در 3 بازی توانسته دو گل را به ثبت برساند. تیم آلومینیوم هم تیم بسیار خوبی است اما ما محکوم به برد هستیم و به جز برد به چیزی فکر نمی‌کنیم و در تمام بازی ها هدف‌مان پیروزی است اما گاهی نتیجه طبق خواسته مان نمی‌شود. امیدوارم بتوانیم امتیاز بازی مقابل آلومینیوم اراک را کسب کنیم و باخت را جبران کنیم و دل هواداران مس رفسنجان را شاد کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز