خبرگزاری کار ایران

پیام آگوئرو پس از عارضه قلبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۶۳۱

مهاجم تیم بارسلونا نسبت به پیام‌های مرتبط با عارضه قلبی‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سرخیو آگوئرو در بازی مقابل آلاوس از ناحیه قلب احساس درد داشت و به بیمارستان منتقل شد. روز گذشته مشخص شد که او به دلیل عمل قلب برای سه ماه از میادین دور خواهد بود.

آگوئرو در شبکه‌های اجتماعی از پیام‌های هواداران بارسلونا پس از این حادثه تشکر کرد. آگوئرو گفت: "حالم خوب است و روحیه خوبی دارم تا روند بهبودی را پشت سر بگذارم. می‌خواهم از همه شما به خاطر پیام های محبت آمیز و حمایتی که امروز قلبم را قوی‌تر کرده تشکر کنم."

آریتم قلبی برای آگوئرو چه معنایی دارد؟

نوربرتو دباگ، متخصص قلب آرژانتینی، توضیحی در مورد معنای آریتمی قلبی برای یک ورزشکار به مردم ارائه کرد. دباگ به روزنامه اوله توضیح داد: "آریتمی را می‌توان در عرض 24 ساعت بررسی کرد، تشخیص از قبل این روزها مشخص شده است. آریتمی‌های بطنی پیچیده ترین هستند زیرا به ساختار قلب آسیب وارد می‌کنند، در حالی که آریتمی‌های دهلیزی خوش خیم‌تر هستند که با دارو قابل حل هستند. ما هیچ جزئیاتی در مورد بیماری آگوئرو نداریم، اما زمان زیادی طول نخواهد کشید تا بفهمیم او در چه زمانی دوباره بازی خواهد کرد که به زمان آریتمی تشخیص داده شده بستگی دارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز