خبرگزاری کار ایران

شکست مجیدی یعنی شکست تمام استقلال

غلامپور: مجیدی آنقدر کوچک نیست که ارتش فحاش داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۲۷۹

مربی استقلال در خصوص شکست این تیم مقابل الهلال واکنش نشان داد.

بهزاد غلامپور مربی استقلال در گفت و گو با ایلنا درخصوص شکست استقلال تهران مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: در عربستان عمه آرزوی موفقیت تیم کشورشان را داشتند و در مقابل هم اینجا آقایان چشم انتظار عدم موفقیت مجیدی بودند. این رفتار جالب نیست که برای زمین خوردن کسی لحظه شماری کنیم. این منش و اخلاق حرفه‌ای نیست و بیشتر به لجبازی بچگانه شباهت دارد.

او درخصوص هجمه‌ها علیه فرهاد مجیدی گفت: این را همه می‌دانند و من هم می‌گویم که فرهاد مجیدی یک مربی حرفه‌ای است و هرگز برای کسی آرزوی ناکامی نداشته است. او هر زمان هم که در استقلال نبود برای تیم و دیگر سرمربیان آرزوی موفقیت داشت. مجیدی استقلال را برای خودش دوست ندارد و تهمت‌های اینچنینی به او نمی‌چسبد.

او اضافه کرد: مجیدی آنقدر کوچک نیست که ارتش فحاش داشته باشد؛ اصلا این واژه از کجا آمده که فکر می‌کنند مجیدی این اندازه بیکار است و به جای مسائل فنی به چنین مسائلی توجه  می‌کند.  او همیشه سعی می‌کند یک نکته جدید برای یادگیری بازیکنان داشته باشد و تمرکزش همیشه روی مسائل فنی بوده ولی متاسفانه عده‌ای هستند که انتظار شکست او را دارند؛ در حالیکه شکست مجیدی یعنی شکست تمام استقلال.

مربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: خیلی خوب است برای انتقاد کردن شرایط و انصاف را در نظر گرفت. اینکه بی جهت و سراسیمه به کسی حمله کنیم و خودمان را دلسوز نشان بدهیم اصلا توجیه ندارد. ما برای یک تیم تلاش می‌کنیم و سربلندی آن سربلندی همه استقلالی‌هاست پس آرزوی شکست برای مجیدی یعنی دشمنی با نام استقلال.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز