خبرگزاری کار ایران

مسلمی‌پور: با همین ۱۶ نفر هم می‌توانیم النصر را ببریم/ هوادار حق دارد به شرایط معترض باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۳۷۹

مدافع تراکتور عقیده دارد این تیم با وجود مشکلات زیاد هم می‌تواند بر النصر چیره شود.

محمد مسلمی‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تراکتور اظهار داشت: در روزهای اخیر که همه می‌دانند چه اتفاقاتی پیرامون باشگاه و تیم اتفاق افتاد. حقیقتش انتظار استعفای آقای کمالوند را نداشتم و واقعاً شوکه شدم. در مورد آمدن آقای کریمی هم باید بگویم که واقعاً اتفاق خوبی بود چرا که  فصل گذشته با ایشان نتایج خوبی گرفتیم و به تیم آشنایی خوبی دارد.

وی در مورد لیست آسیایی تراکتور و حضور تنها ۱۶ نفر در این فهرست گفت: بله متاسفانه تعدادی از بازیکنان جدا شدند و نفراتی که جذب کردیم را به دلیل بسته بودن پنجره نتوانستیم استفاده کنیم و تعدادی نفرات هم به دلیل محرومیت و مصدومیت همراه تیم نیستند. ولی با وجود همه این مشکلات قرار نیست دلیل و بهانه بیاوریم و یا برای شکست به میدان برویم. با همین نفرات هم می‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم و دست پر به این برگردیم.

مدافع تراکتور در مورد حواشی چند وقت اخیر و اعتراض هواداران و تعلیق سه روزه فعالیت های باشگاه گفت: هوادار حق دارد ناراحت و ناراضی باشد و از طرفی مشکلات اقتصادی چند سال اخیر هم باید مورد توجه باشد. آقای زنوزی چند سال هزینه کرده برای تراکتور و گردن این تیم و باشگاه حق دارد. امیدوارم مشکلات حل شود و هرچه زودتر تراکتور روی ریل موفقیت بیافتد.

مسلمی پور در مورد ترکیب تراکتور در بازی با النصر عنوان کرد: شرایط در این بازی خاص است و احتمالاً من باید در پست غیر تخصصی دفاع راست بازی کنم و مشغول تمرین برای این پست هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز