خبرگزاری کار ایران

دلیل سفر رئیس کمیته فوتبال ساحلی به روسیه از زبان هیات فوتبال بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۳۰۲

رئیس کمیته فوتبال ساحلی و سرمربی تیم ملی طی سفر به روسیه با رئیس کمیته فوتبال ساحلی فیفا و رئیس کمیته فوتبال ساحلی برزیل دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه در حالی امسال برگزار شد که تیم ملی کشورمان در اقدامی عجیب از سوی AFC، جواز حضور در این مسابقات را نتوانست کسب کند. با این حال امیر‌حسین محتشم (رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال) و عباس هاشم‌پور (سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی) جهت پیشبرد برنامه‌های کمیته فوتبال ساحلی و همچنین آنالیز رقیبان احتمالی کشورمان در مسابقات جام بین‌قاره‌ای راهی روسیه شدند.

اولین برنامه رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی دیدار با جان کاسکو، رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون بین‌المللی فوتبال بود.

جان کاسکو در این دیدار ضمن ابزار ناراحتی از عدم حضور تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات جام جهانی روسیه، از حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین‌ قاره‌ای خبر داد.

دومین برنامه امیرحسین محتشم و عباس هاشم‌پور دیدار با رئیس کمیته فوتبال ساحلی برزیل بود. وی در این گفت‌وگو با بیان این‌که جای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام جهانی خالی است از رئیس کمیته فوتبال ساحلی و سرمربی تیم ملی کشورمان دعوت کرد که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در برزیل اردویی داشته باشد. رئیس کمیته فوتبال ساحلی برزیل نیز در ادامه این گفت‌وگو تاکید کرد که تمام هزینه‌های این اردو بر عهده کمیته فوتبال ساحلی برزیل خواهد بود.

آخرین برنامه رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور و سرمربی تیم ملی کشورمان دیدار با رئیس کمیته فوتبال ساحلی روسیه بود. در این دیدار که همراه با بازدید از امکانات وزشگاه‌های ساحلی میزبان جام جهانی بود، طبق تفاهم میان روسای کمیته فوتبال ساحلی دو کشور، قرار بر این شد که تیم‌های ملی هر دو کشور یک اردوی مشترک برگزار کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز