خبرگزاری کار ایران

عقیل کعبی: آرزویم بازی در فولاد خوزستان است/ مطمعنم امسالذ نتایج بهتری خواهیم گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۴۵۲

عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان گفت: مطمعنم امسال با انسجام همه تیم از سال قبل نتایج بهتری خواهیم گرفت.

عقیل کعبی مدافع مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص بستن قرار داد و اهداف تیمش اظهار کرد: پس از توافق با باشگاه مس برای دو فصل دیگر قراردادم را تمدید کردم. امسال هدف‌مان قرار گرفتن در جمع 6 تیم برتر صدر جدول است. به سهمیه آسیا فکر می‌کنیم امیدوارم با تلاش و پشتکار همه اعضای تیم بتوانیم به همه اهداف‌مان دست پیدا کنیم.

وی در ادامه درباره بازی در چمن طبیعی طبق وعده مدیران باشگاه مس توضیح داد: همان‌طور که می‌دانید بازی در چمن مصنوعی خیلی دشوار است و آسیب هایی را به دنبال دارد، اما خداراشکر مدیران و مسئولین باشگاه مس اقداماتی را در این خصوص انجام داده‌اند، همه چیز خوب پیش می‌رود و فکر می‌کنم امسال بتوانیم در چمن طبیعی بازی کنیم.

کعبی درباره تمدید قرار داد هم تیمی هایش با مس رفسنجان بیان داشت: محسن آذرباد و فراز امامعلی قراردادشان را تمدید کرده‌اند و مهدی کیانی، انصاری،سلیمانی و نصیری هم قرارداد دارند.

عقیل کعبی در آخر خاطر نشان کرد: هر بازیکنی آرزو دارد در تیم شهر خودش بازی کند امیدوارم یک روز این اتفاق بیافتد. مطمعنم امسال از سال قبل نتایج بهتری خواهیم گرفت، با انسجام همه تیم و حمایت هواداران محترم مس رفسنجان توانایی رسیدن به اهدافمان را خواهم داشت.                                                                                                                                                                                                  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز