خبرگزاری کار ایران

حاج صفی: انگلیس را به خوبی آنالیز کرده‌ایم/ سورپرایزی برای این بازی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۸۷

کاپیتان تیم ملی در مورد تقابل با انگلیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، احسان حاج صفی، بازیکن تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی با انگلیس  حرف‌هایش پیش از ورود به شرایط تیم ملی را با جمله "به نام خدای رنگین‌کمان" آغاز کرد و سپس درباره اتفاقات اخیر ایران بیان کرد: ما با همه خانواده‌های داغدار در ایران همدردیم و بدانند که در کنار آنها هستیم.  

او سپس با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با انگلیس بیان کرد: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و نقاط ضعف‌مان را برطرف کرده‌ایم.

کاپیتان تیم ملی در ادامه درباره انگلیس حریف روز آینده ایران اضافه کرد: انگلیس تیم خیلی خوبی است اما ما نقاط ضعف و قوت آنها را آنالیز کردیم و امیدوارم فردا بتوانیم امتیاز بگیریم.

حاج صفی سپس در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا بازیکنان تیم ملی در مصاف با انگلیس سورپرایزی دارند یا خیر اینگونه واکنش نشان داد: ما برای انگلیس سورپرایزی نداریم. مقابل تونس خوب بازی کردیم و روی غافلگیری گل خوردیم.

او سپس درباره شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم ملی نیز مورد سوال قرار گرفت و در این مورد عنوان کرد: شرایط کشور خوب نیست و بازیکنان این را می‌دانند اما تلاش می‌کنند بهترین بازی را ارائه کنند تا باعث شادی مردم شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز