خبرگزاری کار ایران

این تیم کنونی استقلال کوهی از انگیزه است

برومند: مدیریت باشگاه هر چه زودتر قراردادها را تمدید کند/ نکونام مقابل استقلال به دنبال برد است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۲۱۸

پیشکسوت استقلال می گوید بازیکنان تیم نباید خود را مقابل فولاد خوزستان از پیش برنده فرض کنند.

به گزارش ایلنا، پرویز برومند پیشکسوت استقلال می گوید بازیکنان تیم نباید خود را مقابل فولاد خوزستان از پیش برنده فرض کنند و باید با تمام توان مقابل این تیم صف ارایی کنند . وی همچنین معتقد است نتایج تیم با فرهاد مجیدی رضایت بخش بوده است

شرط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال لیگ امسال برای استقلال به پایان رسید و این تیم توانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد به نظرم این تیم در خیلی از بازی‌ها دچار بدشانسی شد و گرنه می‌توانست حتی به عنوان قهرمانی هم دست پیدا کند اما هنوز یک جام برای آبی‌ها باقی مانده و آن هم جام حذفی است امیدوارم که استقلال در این مسابقات به این عنوان دست پیدا کند.

از عملکرد فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی رضایت دارید؟

مجیدی در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی گرفت او بسیار پخته‌تر از قبل عمل کرد و حتی اگر تیمش دچار اشتباهات داوری و خیلی از مسایل مدیریتی نمی‌شد حتی می‌توانست بعد از سال‌ها استقلال را قهرمان لیگ کند. به شخصه فکر می‌کنم مجیدی عملکرد خوبی داشته و قرارداد او باید تمدید شود تا او تیم را خودش بسته و از ابتدا مربی تیم باشد البته این را به مجیدی توصیه می‌کنم که دستیاران قوی‌تری را کنار خودش قرار دهد.

استقلال توانایی شکست دادن فولاد را دارد؟

این تیم کنونی استقلال کوهی از انگیزه است و مطمئن باشید فولاد را شکست خواهد داد فقط مشکل این است که آنها نباید خود را از پیش برنده بداند. فولاد تیم سخت‌کوشی است و یک مربی به اسم نکونام دارد که مقابل استقلال به دنبال برد است فکر می‌کنم یکی از زیباترین بازی‌های چند وقت اخیر را شاهد باشیم.

قرارداد اکثر بازیکنان تیم هم در حال به پایان رسیدن است؟

به نظرم باید مدیریت باشگاه هر چه زودتر قراردادها را تمدید کند زیرا این تیم باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و مربی باید تکلیفش را بداند البته شاید فرهاد مجیدی هم بخواهد تیمش را تقویت کند و بازیکنان جدید هم جذب کند در کل باید بازیکنان مورد نظر مجیدی جذب تیم شوند.

عملکرد لیگ بیستم را چطور ارزیابی کردید؟

به هر حال از زمانی که کرونا آمده است شرایط بازی‌ها و مسابقات فرق کرده باید قبول کنیم که بازی‌ها آن کیفیت لازم را نداشت بخصوص در این هفته‌های آ‌خر که بازی‌ها بسیار هم فشرده برگزار شد. امیدوارم هر چه زودتر این ویروس کرونا دست از سر دنیا بردارد و تماشاگران باز هم به ورزشگاه‌ها باز گردند و آن شور و نشاط سابق به فوتبال بازگردد. تا زمانی تماشاگر در ورزشگاه‌ها نباشد کیفیت بازی‌ها پایین می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز