خبرگزاری کار ایران

مرتضی آقاخان:متاسفانه گلزنی ام به تراکتور امتیازی به همراه نداشت/ آنالیزور تراکتور به آقای منصوریان توهین کردند/ استقلال قهرمان جام حذفی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۳۴۸

آقاخان: متاسفانه گل دیشبم به تراکتور امتیازی به همراه نداشت و منجر به پیروزی تیمم نشد. و تمام تلاشم را می‌کنم که در این دو بازی آخر بتوانم امتیاز کسب کنم.

مرتضی آقاخان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی مقابل تراکتور گفت: دیدار سختی بود و در این بازی تمام تمرکزم را بر پیاده کردن کلیه دستورات کادر فنی در زمین گذاشتم، هرموقع کادرفنی صلاح بدانند و از من استفاده کنند تمام تلاشم را می‌کنم برای تیمم مثمر ثمر باشم زیرا در ترکیب من یک عنصر هجومی محسوب می‌شوم، چه در خط هافبک و چه در خط مهاجم دوست دارم خودم را صاحب موقعیت کنم و ضربه به چهارچوب بزنم و موفق به گلزنی بشوم.

آقاخان در ادامه در خصوص گلزنی اش مقابل تراکتور اظهار داشت: متاسفانه گل دیشبم به تراکتور امتیازی به همراه نداشت و منجر به پیروزی تیمم نشد. تمام تلاشم را می‌کنم که در این دو بازی آخر بتوانیم امتیاز کسب کنیم و بهترین نتیجه را برای تیم بگیریم.

 وی در خصوص نتایج اخیر آلومینیوم و شکست های پی در پی توضیح داد: متاسفانه فقط می‌توانم از هوادارانمان عذر خواهی کنم که در این چند بازی نتوانستیم دلشان را شاد کنیم. خیلی امید داشتند به پیروزی و ما هم تمام تلاشمان را کردیم اما متاسفانه نتوانستیم امتیازی بدست آوریم و در بازه زمانی که خیلی به امتیازات نیاز داشتیم و تمام بچه ها تلاش‌شان را کردند و بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم اما با برد همراه نبود و یک سری بدشانسی هایی آوردیم که خیلی کم برای یک تیم پیش می‌آید و نتوانستیم به اهدافمان دست پیدا کنیم.

 مهاجم آلومینوم درباره بازی مقابل تراکتور افزود: با تمام احترامی که برای تیم خوب تراکتور قائلم اما باید بگویم تراکتور آمده بود برای مصاحبه گرفتن، و ما کاملا سوار بازی بودیم و بر خلاف جریان بازی گل دریافت کردیم. که با بدشانسی مواجه شدیم و یکی دو گل خیلی مبتدی خوردیم و پس از آن شیرازه تیم بهم خورد  و تا به خودمان آمدیم نتوانستیم گل های خورده را جبران کنیم و در ضد حمله گل سوم را دریافت کردیم و از این بازی خیلی مهم دست خالی آمدیم بیرون و بچه ها و کادر فنی از این موضوع ناراحت هستند. فقط متاسفم و از طرف خودم قول می‌دهم در بازی های باقی مانده تمام تلاشمان را کنیم و دست پراز زمین بیرون بیاییم.

آقاخان درمود دریافت کارت قرمز علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم اراک به دلیل درگیری لفظی تصریح کرد: زمانی که آقای منصوریان اخراج شدند من در کنار خط بودم و کاملا مکالمه ی ایشان با آنالیزور تیم حریف را شنیدم که خیلی به آقای منصوریان توهین کردند و بابت این موضوع خیلی متاسفم که چهارچوب زمین و فوتبال را کاملا اشتباه گرفتند و هر آنچه که در خور و شایسته اقای منصوریان نبود را زیر پا گذاشتند و احترام ایشان که اسطوره ی فوتبال ایران و بزرگتر هستند را نگه نداشتند. و امیدوارم ناظر بازی و داور چهارم که کاملا شاهد بودند گزارش کامل بدهند تا آنالیزور تراکتور به خوبی تنبیه شود.

وی در ادامه در باره پیش بینی دو بازی باقی مانده گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مقابل سایپا و نفت مسجد سلیمان دست پر از زمین خارج شویم و سایپا هم تیم قابل احترامی هست و تکه هایی از بازی دیشب سایپا مقابل گلگهر را دیدم خیلی متفاوت حاظر شدند و خیلی خوب بازی کردند و یک پنالتی هم از دست دادند.و امیدوارم ما بتوانیم از نقاط ضعفشان استفاده کنیم و امتیازبازی را بدست آوریم.

آقاخان در باره پیش بینی قهرمان جام حذفی بیان کرد: فکر می‌کنم استقلال قهرمان جام حذفی شود.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز