خبرگزاری کار ایران

خشم اسپانسرها بعد از ویدیوی نژادپرستانه؛

گریزمان در آب داغ!

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۴۰۳

کونامی و راکوتن از ستاره فرانسوی تیم ملی فوتبال فرانسه پاسخ می‌خواهند.

به گزارش ایلنا، آنتوان گریزمان پس از انتشار فیلم جنجالی از او و عثمان دمبله، هم تیمی‌اش در بارسلونا، که در سال 2019 گرفته شده، خود را در آب داغ پیدا کرده است! در این ویدئو، این دو کارکنان یک هتل ژاپنی در تور پیش فصل خود در سال 2019 را مسخره می‌کنند و اقدامات آن‌ها به عنوان یک رفتار نژادپرستانه تفسیر شده است.

در حالی که هر دو بازیکن به دلیل این اتفاق عذرخواهی کرده‌اند، خشم ایجاد شده هیچ نشانه ای از پذیرفته شدن این عذرخواهی ندارد. اندکی پس از انتشار ویدئو، کونامی قرارداد خود را با گریزمان، که اخیراً توافق نامه سفیر شدن در برندشان را امضا کرده بود، لغو کرد.

کونامی همچنین یکی از مهمترین اسپانسرهای بارسلونا است که این باشگاه چندین سال در بازی‌های ویدیویی Pro Evolution Soccer شریک انحصاری بوده و آنها مشتاقانه می‌توانند اقدامات مربوط به این باشگاه را دریابند. 

شدت خشم با کونامی در مقایسه با اسپانسر اصلی بارسلونا، راکوتن، کم رنگ‌تر است. این کارخانه لوازم الکترونیکی تور پیش فصل را در سال 2019 برگزار کرد و منبع درآمد حیاتی بارسلونا را در طی یک دوره مالی فوق العاده دشوار برای این باشگاه فراهم کرده است. 

بارسلونا همچنین در وب سایت رسمی خود به زبان ژاپنی عذرخواهی کرده و در آن اطمینان حاصل کرده است که "اقدامات داخلی لازم" را برای مقابله با این موضوع انجام خواهد داد.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز