خبرگزاری کار ایران

حدادی فر: زمانی که باید گل می‌زدیم، گل خوردیم/ ما محکوم هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۷۵۷

کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان گفت: در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر است ولی ما محکوم هستیم که نتایج نیم‌فصل اول را جبران کنیم و شرمنده مردم اصفهان نشویم.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر و در دربی اصفهان، سپاهان با نتیجه 3 بر یک ذوب آهن را شکست داد.

بعد از این بازی قاسم حدادی‌فر  کاپیتان ذوب آهن  در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و امید داشتیم که نتیجه بگیریم اما در ابتدای بازی غافلگیر شدیم.

وی افزود: با این وجود در زمانی که باید گل می‌زدیم، گل خوردیم و 3 امتیاز حساس دیگری را از دست دادیم و در حال حاضر شرایط خوبی نداریم و اعضای تیم ناراحت هستند.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با تغییر نتایج تمیش تصریح کرد: امیدواریم در ادامه مسیر بتوانیم این نتایج را تغییر دهیم که البته کار سختی است و امیدوارم شرمنده هواداران نشویم.

حدادی‌فر با اشاره به بازی تیمش تصریح کرد: با تمام احترامی که برای تیم سپاهان قائل هستم گمان می‌کنم در این بازی مستحق باخت نبودیم و در دقایقی از بازی سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم.

کاپیتان ذوب‌آهن با سخت خواندن پیش‌بینی آینده در پایان عنوان داشت: در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر است ولی ما محکوم هستیم که نتایج نیم‌فصل اول را جبران کنیم و شرمنده مردم اصفهان نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز