خبرگزاری کار ایران

مهاجمان استقلال افت کرده‌اند و موضوع باید ریشه یابی شود

اختر: غیبت شیخ باعث افت قائدی شده است/ دفاع کردن هم نوعی از تاکتیک فوتبال است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۲۸

پیشکسوت استقلال امیدوار است مهاجمان این تیم هرچه زودتر شرایط ایده ال را به دست بیاورند.

به گزارش ایلنا، ادموند اختر پیشکسوت استقلال امیدوار است مهاجمان این تیم هرچه زودتر شرایط ایده ال را به دست بیاورند. مشروح گفتگوی اخترکه می‌گوید بدون حضور شیخ دیاباته عملکرد مهدی قایدی افت داشته است را می‌خوانید:

استقلال نتوانست مقابل نفت به پیروزی برسد.

بازی عجیبی بود . استقلال در طول بای تمرکز کافی را نداشت .زیرا هافبک های این تیم نتوانستند زیاد به محوطه 18 قدم حریف اضافه شوند و به همین دلیل موقعیت گل زیادی را ایجاد نکردند.

مهاجمان استقلال در این فصل زیاد گلزنی نکرده اند.

به هر حال این مساله باید ریشه یابی شود که چرا قائدی و شیخ که فصل گذشته بهترین عملکرد را داشته اند در این فصل در امر گلزنی ناکام هستند . جالب اینکه شما به این جمع ارسلان راهم اضافه کنید . به اعتقاد من هر سه فوروارد استقلال امسال افت کرده اند.

 آیا به نظر شما استقلال در این چند بازی عملکرد خوبی داشته است؟

به هر حال آنها دو برد را در چهار بازی به دست آوردند و در یک بازی هم متحمل شکست شدند. از نظر علمی، نتایج خوب بوده است و اگر در بازی مقابل فولاد هم دچار بدشانسی نمی‌شدند می‌توانستند به حداقل امتیاز دست پیدا کنند اما به هر حال مسابقه فوتبال است و هزار اتفاق غیرقابل پیش‌بینی. آنها باید تمرکز خود را برای ادامه مسابقات بگذارند. تیمی موفق است که بتواند در همان هفته‌های نخست، امتیازات را جمع‌آوری کند.

 میزان مصدومیت‌ها هم در استقلال بالا رفته است. علت را در چه می بینید؟

باید فکری به حال این موضوع کرد که چرا استقلال این همه مصدوم می‌هد! شاید کیفیت زمین خوب نیست اما شاید به خاطر نوع بدنسازی تیم است. به هر حال نبودِ تک تک این نفرات، دست کادر فنی را برای انتخاب 11 نفر اصلی سخت می‌کند.

شیخ دیاباته آقای گل فصل قبل لیگ برتر نیز این هفته‌ها مصدوم است.

به شخصه فکر می‌کنم غیبت دیاباته خیلی تاثیرگذار بوده و همین باعث شده قائدی هم آن طراوت همیشگی را نداشته باشد. ما در این چند بازی، روی ضربات سخت موفق به گلزنی نشده‌ایم که آن هم به خاطر این است که شیخ در زمین حضور ندارد.

خیلی‌ها می‌گویند استقلال مقابل تیم‌های دفاعی نمی‌تواند گلزنی کند آیا این موضوع را تائید می‌کنید؟

شما نمی‌توانید به تیمی انتقاد کنید که چرا دفاع می‌کند زیرا دفاع کردن هم نوعی از تاکتیک فوتبال است. استقلال با این همه بازیکن و ستاره باید راه گلزنی مقابل این تیم‌ها را نیز داشته باشد تا دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز