خبرگزاری کار ایران

مسئول اتحادیه کارگران شهرداری تهران:

برنامه ای برای جذب کارگران «روغن پارس قو» در شهردای وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۷۴۸

شورای شهر تهران و کمیسیون کارگری این شورا تا این لحظه برنامه ای برای اشتغال این کارگران نداشته است و طرح به کارگیری آنها در شهرداری صرفا پیشنهاد است و اعضای شورا اقدامی در این خصوص صورت نداده اند.

مسئول اتحادیه کارگران شهرداری تهران درخصوص وضعیت کارگران «روغن پارس نباتی قو»، گفت: شورای شهر تهران برنامه ای برای اشتغال این کارگران ندارد.

«رحیم عباسی» درباره پیشنهاد اعضای شورای شهر به کارگران روغن نباتی قو مبنی بر اشتغال در شهرداری تهران به ایلنا گفت: در حال حاضر شهرداری تهران ظرفیتی برای جذب نیروی انسانی ندارد و از طرفی نیروهای مشغول به کار نیز در شرف بازنشستگی نیستند.

وی گفت: در این شرایط، کارگران صنعتی پارس قو تنها می توانند در بخش های پیمانکاری مثل فضای سبز، زیبا سازی، خدمات و… مشغول شوند که آن هم بسته به نظر پیمانکاران و تمایل آنها به جذب نیرو است.

این مقام کارگری در پاسخ به اینکه آیا کمیسیون کارگری شورای شهر تهران برنامه برای اشتغال کارگران روغن نباتی پارس قو دارد، تصریح کرد: شورای شهر و کمیسیون کارگری این شورا تا این لحظه برنامه ای برای اشتغال این کارگران نداشته است و طرح به کارگیری آنها در شهرداری صرفا پیشنهاد است و اعضای شورا اقدامی در این خصوص صورت نداده اند.

عباسی در ادامه در مورد افزایش حق مسکن کارگران شهرداری افزود: این موضوع در حال پیگیری است و قرار است در هفته آینده جلسه ای با حضور معونت منابع انسانی شهرداری در این باره برگزار شود.

وی همچنین حادثه کشته شدن کارگران در انفجار معدن زغال سنگ ترکیه را به اتحادیه‌های کارگری ترکیه تسلیت گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز