خبرگزاری کار ایران

بیش از۴۸۰۰ نفر در پنجمین مرحله آزمون سنجش مهارت همدان شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۹۵

بیش از ۴۸۰۰ نفر در آزمون هماهنگ مرحله پنجم، صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله و… شرکت کردند.

پنجمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و… در تاریخ ۱۵ آبان ماه و آزمون‌های هماهنگ سنجش مهارت سال ۹۳ نیز در تاریخ ۱۶آبان ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اعلام این خبر گفت: بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر در پنجمین آزمون هماهنگ سنجش مهارت سال جاری که مورخ ۱۶ آبان ماه سال جاری برگزار شد در ۲۲۵ حرفه ثبت نام کرده بودند که از این تعداد یک هزار و ۸۲۸ نفر مرد و دو هزار و ۲۸۴ نفر زن بودند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده بود.

احمد سیفی ادامه داد: در آزمون حوزه صنعت ساختمان که مورخ ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۳ برگزار شد، ۳۱۰ نفر در ۱۴ حرفه ثبت نام کرده بودند.

وی بیان داشت: همچنین ۳۹۷ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های تفاهمنامه در ۱۷ حرفه که مورخ ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۳ برگزار شد، ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۸۹ نفر مرد و۳۰۸ نفر زن بودند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اعلام کرد: شرکت کنندگان در این آزمون از هفته آینده می‌توانند جهت اطلاع از نتایج آزمون کتبی خود به آدرس اینترنتی http: / / www. portaltvto. com / مراجعه نموده و در صورت کسب نمره قبولی در آزمون عملی شرکت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز