خبرگزاری کار ایران

دبیر علمی همایش:

ارسال 254 اثر به دبیرخانه علمی کنگره هشت هزار شهید همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۵۳۵

دبیر علمی همایش دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان گفت: ۲۵۴ اثر به دبیرخانه همایش علمی کنگره شهدای همدان ارسال شده که ۲۱۳ اثر مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از همدان، اعظم خطیبی روز یکشنبه در همایش علمی دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان اظهار کرد: ۴۱ اثر به علت نداشتن اسم، چکیده بودن و یا داشتن نواقص قابلیت بررسی نداشت.

وی اضافه کرد: ۲۱۳ اثر شامل ۲۸ مورد پذیرش سخنرانی و چاپ، ۵۲ مورد پذیرش پوستر و چاپ و ۳۰ مورد چاپ بوده و ۸۶ اثر نیز به علت نداشتن ساختار علمی رد شد.

وی بیان کرد: ۲۱ جامعه شناس و دارنده تحصیلات تکمیلی علوم سیاسی، علوم تربیتی، روانشناسی، جغرافیا، علوم معارف، علوم قرآنی، ارتباطات، رایانه و مدیریت با رتبه علمی استاد یاری و دانش یاری مقاله های ارسالی به دبیرخانه همایش را بررسی کردند.

خطیبی افزود: همایش علمی دومین کنگره هشت هزار شهید همدان دارای پنج محور شامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگ عامه، هنر و ادبیات، اثر شهدای دفاع مقدس در عرصه های مدیریتی و اهداف و آرمان ها، جایگاه شهدا دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی، نقش آفرینی اقشار مختلف در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تاثیر شهدا دفاع مقدس و حرم بر عرصه فرهنگی و تربیتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز