خبرگزاری کار ایران

اعزام حجاج همدانی با 16 پرواز از فرودگاه همدان به خانه خدا

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۴۸۴

مدیر فرودگاه همدان گفت: حجاج بیت الله الحرام با ۱۶ پرواز از روز یکشنبه ۲۸ خرداد از فرودگاه شهدای همدان راهی سرزمین وحی می شوند.

به گزارش ایلنا از همدان، اصغر جهانگیری معز اظهار داشت: اعزام زائران به خانه خدا از فرودگان همدان تا یکم تیر ۱۴۰۲ ادامه دارد و در نخستین روز ۲ پرواز از فرودگاه همدان به سمت عربستان ساعت هفت و ۱۰ دقیقه و ۱۹ و ۱۰ دقیقه صورت می‌گیرد.

مدیر فرودگاه همدان اضافه کرد: روز دوشنبه ۲۹ خرداد سه پرواز در ساعات سه و ۵۵ دقیقه، پنج و ۳۵ دقیقه و ۱۱ و ۴۰ دقیقه انجام می‌شود.

جهانگیری معز ادامه داد: در روز سوم هم حجاج توسط سه پرواز در ساعات ۲ و ۴۰ دقیقه بامداد، ۱۱ و ۱۰ دقیقه و ۱۳ و ۱۰ دقیقه راهی خانه خدا می‌شوند.

وی گفت: آخرین روز خرداد امسال چهار پرواز از فرودگاه همدان به مقصد عربستان در ساعات ۲ و ۴۰ دقیقه، پنج و ۴۰ دقیقه، ۱۱ و ۲۵ دقیقه و ۱۹ و ۴۰ دقیقه صورت می‌گیرد.

مدیر فرودگاه همدان افزود: روز پنجشنبه یکم تیرماه امسال هم زائران حج تمتع با چهار پرواز در ساعات ۲ و ۵۵ دقیقه، پنج و ۴۰ دقیقه، ۱۹ و ۴۰ دقیقه و ۲۰ و ۵۰ دقیقه از فرودگاه همدان عازم سرزمین نزول قرآن می شوند.

جهانگیری معز ادامه داد: حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از حجاج آماده اعزام به خانه خدا اهل استان همدان و بقیه از استان کردستان هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز