خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان مطرح کرد؛

کسب رتبه برتر ملی توسط کار آفرین همدانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۹۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: بر اساس اعلام دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "محمود رجبی" از سوی هیات داوران به عنوان کارآفرین برتر ملی در چهاردهمین دوره کارآفرینان برتر انتخاب شد. یوسف شعبانی افزود: مدیر عامل شرکت تعاونی پایا بسپار آریا از بین ۱۳۵ طرح منتخب ملی با کسب امتیازات لازم به همراه ۲۰ طرح دیگر در بخش های مختلف صنعت ، کشاورزی ،خدمات ،تعاونی وکارآفرین اجتماعی به عنوان کارآفرین برتر ملی در بخش تعاونی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از همدان، یوسف شعبانی کارآفرینی را عاملی در جهت افزایش ضریب اشتغالزایی و سبب رشد و توسعه اقتصادجامعه دانست و در ادامه شناسایی کارآفرینان برتر و حمایت از ایشان را از اهداف و سیاست های وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی ذکر کرد.

وی با تاکید بر نقش کارآفرینان در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور گفت: کارآفرینان با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی، نقش موثری را در توسعه و سازندگی کشور ایفا می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان کارآفرینی در کشور را بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: با فرهنگ سازی در حوزه کارآفرینی و ترغیب دانش آموختگان دانشگاهی و افراد خلاق و مبتکر برای کارآفرینی و ورود به فضای کسب و کار و ارائه آموزش‌های مهارتی لازم به آنان می‌توان انتظار تداوم و افزایش کارآفرینی در جامعه را داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز