خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی کار استان فارس:

طرح پزشک خانواده را متوقف کنید

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۲۳

جامعه کارگری به عنوان مشمولان اصلی طرح پزشک خانواده خواهان توقف اجرای این طرح هستند / دولت به مسائل بیمه‌ای و درمانی کارگران بطور جدی توجه کند.

رئیس شورای عالی کار استان فارس گفت: کارگران که بالغ بر ۹۰ درصد از استفاده کنندگان خدمات پزشک خانواده را تشکیل می‌دهند، خواستار توقف این طرح در استان فارس هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا «مهرزاد مویدی» در همایش بزرگداشت روز کارگر در شیراز افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی در نماز جمعه شیراز اعلام کرده‌اند که دارو در قالب پزشک خانواده رایگان است، من حاضرم تا برای سنجش صحت این ادعا با ایشان این موضوع را پیگیری کنیم تا مشخص شود که اینطور نیست.

وی بابیان اینکه جامعهٔ کارگری استان فارس از طلا گشتن پشیمان شده و می‌خواهد به مس تبدیل شود، خاطرنشان کرد: از نمایندگان استان فارس در مجلس و از مسئولان ارشد استان خواستار پیگیری برای الغای طرح پزشک خانواده هستیم.

مویدی تعطیلی برخی صنایع همچون کارخانه «آزمایش مرودشت» و پرداخت نشدن بخشی از مطالبات کارگران «آی‌تی‌آی» را از مطالبات جدی استان دانست و گفت: اعتقاد دارم که دولت یازدهم به‌جد پیگیر موضوع اشتغال است و نمی‌خواهد اشتغال را تنها در آمار‌ها بلکه در عمل، بهبود بخشد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ارائه آمارهای درست از میزان اشتغال در فارس و کشور باشیم.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای‌اسلامی کار استان فارس با اشاره به مباحثطرح شده در خصوص واگذاری بخش درمانیسازمان تامین اجتماعی به نظام سلامت، خواستار توجه جدی‌تر دولت به مسائل بیمه‌ای و درمانی کارگران به‌عنوان اقشار آسیب پذیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز