خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران بازنشسته نساجی مازندران:

کارگران تنها در روز کارگر به مسئولان ارشد استان دسترسی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۰۶

کارگران در طول سال تنها در روز کارگر به مسئولان ارشد استان دسترسی دارند / انتظار این است که مسئولان مازندران نسبت به رفع مشکلات کارگری اقدام کنند.

محمد نوبخت در دیدار استاندار مازندران با تشکل‌های کارگری اظهار داشت: بسیاری از کارگران بازنشسته نساجی مازندران مطالبات سال‌های گذشته خود را دریافت نکردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، وی با اعلام اینکه کارگران در طول سال تنها در روز کارگر به مسئولان ارشد استان دسترسی دارند، گفت: انتظار این است که مسئولان مازندران نسبت به رفع مشکلات کارگری اقدام کنند.

نماینده کارگران بازنشسته نساجی مازندران با اشاره به مشکلات چندین ساله کارگران نساجی گفت: هر سال در روز کارگر مسئولان استان قول‌هایی برای رفع مشکلات این حوزه می‌دهند ولی در عمل اقدامی مناسبی انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به قول‌های مسئولان برای مساعدت در پرداخت سهام عدالت کارگران نساجی، بیان داشت: اقدام اثرگذاری برای سهام عدالت کارگران این شرکت نشده است.

نوبخت با اشاره به توافق‌نامه‌ای که سال گذشته برای رفع مشکلات کارگران این شرکت منعقد شد، افزود: مقرر شده بود که سه ماه پس از شروع فعالیت مجدد کارخانه نسبت به پرداخت بدهی بازنشستگان اقدام شود ولی هنوز اقدامی انجام نشده است.

این مسئول با بیان اینکه همه تعهدات این شرکت به کارگران نیمه‌کاره می‌ماند، اضافه کرد: مدیریت این واحد تولیدی از اجرایی شدن توافقنامه‌ها خودداری می‌کند.

وی با انتقاد از کم‌کاری برخی مسئولان در برخورد با سرمایه‌گذار گفت: وقتی که کارگران برای رفع مشکل به مسئولان مراجعه می‌کنند کمترین برخوردی با سرمایه‌گذار می‌شود.

نماینده کارگران نساجی مازندران با اعلام اینکه بسیاری از تصمیمات برای فعالیت نساجی مازندران در خارج از استان گرفته می‌شود، افزود: در تصمیمات که برای رفع مشکل نساجی گرفته می‌شود منافع کارگران لحاظ نمی‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مطالبات نساجی مازندران وارد سال پنجم خود شد و مسئولان هر بار قول دادند که نسبت به رفع مشکل این واحد تولیدی اقدام می‌شود.

نوبخت خواستار تشکیل تیم مناسب در حوزه ملی برای رفع مشکل نساجی مازندران شد و گفت: مشکلات نساجی مازندران کابوس حوزه کارگری استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز