خبرگزاری کار ایران

امور روستایی استانداری هرمزگان رتبه سوم کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۱۷

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: طبق اعلام رسمی نتایج ارزیابی انجام شده، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان رتبه سوم را در بین همه استان ها در سال ۱۴۰۱ کسب کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی زندیه وکیلی اظهار داشت: یکی از مهمترین ارزیابی‌های عملکرد در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام می‌شود که به صورت هر ساله و در قالبی کاملا تخصصی کلیه امورات موظفی و کارهای خلاقانه دفاتر را در استانداری های سراسر کشور بررسی می‌کنند.

وی افزود: طبق اعلام رسمی نتایج این ارزیابی که توسط رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ابلاغ شده است، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان  رتبه سوم را کسب نموده است.

وی با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری در پیشبرد امور دهیاری ها یکی از شاخص هایی ست که نقش کلیدی در رتبه بندی دفاتر  دارد، خاطر نشان کرد: دفتر امور روستایی استانداری هرمزگان از دفاتری ست که همواره با ارائه طرح های نوآورانه و بدیع و برگزاری دوره های آموزشی نیازسنجی شده در پیش‌برد امور دهیاری ها فعال است. 

زندیه وکیلی یادآور شد: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ با برنامه ریزی منسجم تر در ارتقا خدمات رسانی به حوزه روستایی هدف گذاری های مشخص شده خود را محقق نموده و هر سال این جایگاه را بهبود بخشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز