خبرگزاری کار ایران

فاز نخست مجتمع صنایع تبدیلی تعاون روستایی بندرعباس اجرایی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۳۹۰

رئیس اداره تعاون روستایی بندرعباس از اجرایی شدن نخستین فاز مجتمع صنایع تبدیلی و سردخانه ای اتحادیه تعاون روستایی بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عیسی برخورداری اظهار کرد: فردا یکشنبه؛ هفتم شهریورماه، همزمان با هفته دولت، با حضور فرماندار بندرعباس، مدیرتعاون روستایی هرمزگان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، نخستین فاز مجتمع صنایع تبدیلی و سردخانه ای اتحادیه تعاون روستایی بندرعباس اجرایی می شود.

برخورداری افزود: این مجتمع بزرگ در زمینی به مساحت 10 هکتار با اعتبار اولیه بالغ بر 120 میلیارد ریال از محل منابع داخلی اتحادیه و تسهیلات بانکی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر توسعه کشاورزی به عنوان گامی موثر در جهش تولید و نقش آن در تامین امنیت غذایی، گفت: با آغاز به کار فاز نخست این طرح، افزایش ظرفیت صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و اشتغالزایی بیش از500 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را در بخش های مختلف شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره تعاون روستایی بندرعباس درباره بخش های مختلف و تاسیسات این مجتمع، اضافه کرد: این مجتمع شامل سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی، سبدسازی، باسکول، بارانداز و پایانه باربری همچنین واحدهای بسته بندی و سورتینگ خرما و محصولات کشاورزی، انبار، واحدهای تجاری و اداری، مجتمع بین راهی و فضای سبز است که طی دو فاز اجرایی می شود.

وی افزود: مجتمع صنایع تبدیلی و سردخانه ای اتحادیه تعاون روستایی بندرعباس در کیلومتر 20 محور اصلی بندرعباس- حاجی آباد واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز