خبرگزاری کار ایران

قیمت هتل‌های ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۱۴

مطمئنا کسانی‌ که قصد سفر به ترکیه را دارند، نیازمند اطلاعاتی درباره اقامتگاه‌های این کشور هستند. اقامتگاه بخش جدایی‌ناپذیر سفر است که خصوصا در ترکیه کاربرد بسیار زیادی دارد. در شهرهای داخلی شاید فامیلی، آشنایی یا کسی باشد که در شهر مقصد سراغش بروید؛ اما اگر قیمت هتل در شهرهای خارجی را ندانید، احتمالا سفر زهرماتان می‌شود! پس با ما همراه باشید تا قیمت هتل در تور ترکیه را بشناسید.

قیمت هتل در شهرهای مختلف ترکیه

تقریبا سه شهر معروف و مشهور در ترکیه هستند که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارند. استانبول، آنتالیا، آنکارا و... جزء شهرهای معروفی محسوب می‌شوند که مرتبا از ایران برایشان مسافر می‌رود؛ توریست‌های تفریحی، مسافران با هدف سفرهای کاری و افرادی شاید برای زندگی. در این شهرها هتل‌های باکیفیت، ساده و قدیمی زیادی وجود دارد که ممکن است درباره آن‌ها چیزهایی بدانید. در این مطلب ریزودرشت همه چیز این هتل‌ها را می‌فهمید.

قیمت هتل‌های استانبول

دامنه تنوع در استانبول بسیار زیاد است. از هتل‌های پنج ستاره تا اتاق‌های کوچک و جمع‌وجور قدیمی وسط شهر که در بطن فرهنگ ساخته شده‌اند، در این شهر دیده می‌شود. استانبول همه چیز دارد و اگر می‌خواهید بهترین تفریح عمرتان را پشت‌سر بگذارید، حتما هتل‌های باکلاس آن را تجربه کنید.

هتل هیلتون بسفروس

نمی‌دانم تا حالا تجربه سفر خارجی و هتل‌های خارج از کشور را داشته‌اید یا نه؛ اما مطمئنا اگر سراغشان بروید، دیگر از تجربه آن‌ها دست نمی‌کشید. فکر کنم سری هتل‌های هیلتون را شناخته باشید؛ هتل‌های باکیفیت و دیدنی که سرتاسر دنیا شعبه دارند و استانبول نیز جزوی از آن‌ها به‌حساب می‌آید.

قیمت هتل‌های ترکیه

هتل هیلتون بسفروس پنج ستاره است؛ یعنی باید انتظار بهترین کیفیت و دسترسی را از آن داشت. این انتظار به‌خوبی در هتل برآورده می‌شود. هر امکاناتی که بخواهید، با بهترین کیفیت در این هتل ساخته شده‌؛ به‌طوری‌که می‌توانید لذت کل دنیا را ببرید!

از جمله ویژگی‌های بارز این هتل که بیشتر کاربران از آن تعریف کرده‌اند، موقعیت ویژه و دسترسی این هتل به جاهای دیدنی ترکیه همراه امکانات و خدمات آن است. کف قیمت این هتل در سایت علی بابا حدود چهار میلیون برای هر شب برآورد شده که قیمت خوب و معقولی به‌شمار می‌رود.

پیشنهاد می‌کنم برای رزرو بهترین تورهای ترکیه و هتل جایی جز علی بابا نروید؛ زیرا قیمت‌های این سایت به‌صورت تضمینی بهترین قیمت هستند.

هتل چیرز استانبول

لیست هتل‌های استانبول به هتل‌های پنج ستاره ختم نمی‌شود. گاهی هتل‌های سه یا دو ستاره‌ای هستند که امکانات خوبی دارند و از نظر قیمت نیز شرایط بهتری برایتان فراهم می‌کنند. هتل چیرز یکی از همین هتل‌ها است که بهتر است اتاقی از اتاق‌هایش را رزرو کنید.

این هتل در محله تقسیم استانبول ساخته شده و تقریبا چند قدمی ساحل است. شما می‌توانید امکانات خوبی مثل استخر، خدمات رزرو 24 ساعته، آسانسور، سرویس‌های لباس شویی و... را هم داشته باشید. هتل چیرز یکی از بهترین انتخاب‌ها است که جز امکانات ویژه، قیمت خوبی هم دارد. این هتل تقریبا با شبی 900 هزار تومان اتاق اجاره می‌دهد که این قیمت خوبی برای هتلی در استانبول است.

هتل‌های آنتالیا

آنتالیا اقامتگاه‌های رفاهی بسیار زیادی دارد که به‌راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ هتل‌های پنج ستاره، دو ستاره و باکیفیت که کنار ساحل هستند و دسترسی خوبی هم به مراکز تجاری ارائه می‌دهند. همان‌طورکه گفته شد هتل‌های آنتالیا تنوع خوبی دارند. محله‌ها و بخش‌های مختلف این شهر هتل‌های مختلفی دارد. برای مثال منطقه بلک فقط هتل‌های لوکس دارد که قیمت آن‌ها به شبی پنج میلیون می‌رسد. این درحالی است که در محله‌های مرکزی آنتالیا هتل‌های دو ستاره اقتصادی هم می‌توان یافت.

قیمت هتل‌های ترکیه

هتل‌های آنکارا

هتل سی کار فارابی یکی از گزینه‌های مد نظر ما است که به شما معرفی کنیم. هتلی روبه‌راه، باکیفیت و دوست‌داشتنی که در محله‌ای بی‌نظیر از شهر ساخته شده است. این هتل خدمات و امکانات بسیار خوب و باکیفیتی دارد؛ تا جایی‌که پنج ستاره گرفته است.

البته خیلی از جاها پنج ستاره بودن به نفع مسافران نیست؛ زیرا همان ویژگی و امکانات هتلی چهار یا سه ستاره را با قیمت بیشتر می‌فروشند. به همین دلیل بهتر است سری هم به هتل‌های چهار ستاره آنکارا بزنید. این هتل‌ها قیمت کم‌تری دارند و از نظر دسترسی در موقعیت‌های بهتری هم ساخته می‌شوند.

اگر می‌خواهید بین گزینه‌های موجود که اصلا کم هم نیستند، اولا گیج نشوید و دوما بهترین انتخاب با بهترین قیمت را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم هتل‌های هر شهر را در علی بابا با هم مقایسه کنید.

علی بابا این ویژگی را دارد که قیمت‌های خود را به‌صورت تضمینی کم‌تر از همه سرویس‌های رزرو هتل ارائه می‌دهد. به‌راحتی می‌توانید هتلی باکیفیت و تور های ترکیه ارزان را با کم‌ترین قیمت و تضمین امنیت رزرو کنید. اعتبار سال‌های سال علی بابا ضامن این حرفی است که می‌گوییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز